Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hoppar över låtar!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-02-03 14:43

Hmm jag har haft min shuffle i typ en veckan nu, och jag har börjat märka att den hoppas över låtar jag har lagt in, den spelar inte upp dom, och dom har inte för mucket kbit/s eller nåt. Någon som varit med om samma? börjar bli arg nu ju >:(

  • Medlem
  • 2005-02-03 14:47

Asså när jag kollar i iTunes på ipoden så finns den där, men när jag ska lyssna på en låt i ipoden spelar den inte den? Helt skumt!

  • Medlem
  • 2005-02-03 15:10
Ursprungligen av Patcy:

Asså när jag kollar i iTunes på ipoden så finns den där, men när jag ska lyssna på en låt i ipoden spelar den inte den? Helt skumt!

Det är därför den heter Shuffle vettu! Den väljer låtar själv... Skoja bara!

  • Medlem
  • 2005-02-03 16:03

Och det verkar som det blev så när jag installera uppdrateringen till ipod shuffle, innan gjorde den inte så

Ursprungligen av Patcy:

Och det verkar som det blev så när jag installera uppdrateringen till ipod shuffle, innan gjorde den inte så

Nu gissar jag bara, men det kan inte vara så att du råkat fylla på några filer med ett format som Shuffle inte kan spela upp? Om inget hjälper så har jag för mej att jag läste att man man kan återställa den till fabriksinställningarna, fast jag kan ha fel.

Jag tror snarare det handlar om skadade filer, rippa om musiken så löser sig nog allt ska du se.

Man kan också koda om till ett annat format, det är dock inget jag rekommenderar eftersom det sänker kvalitén på ljudet

1
Bevaka tråden