Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ljudkontroll

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej hej!
Har en amerikans ipod mini om det skulle göra nån skilldnad.

Iaf, sitter o pillar lite och under inställningar - ljudkontroll. Kan man välja på eller av, men vad är skilldnaden, för ajg märker ingen?

Jag undrar också det men du kan ju kolla i instruktionsboken. Finns menyerna på svenska i din iPod som du säger är amerikansk?

Ursprungligen av Hermie:

Jag undrar också det men du kan ju kolla i instruktionsboken. Finns menyerna på svenska i din iPod som du säger är amerikansk?

Ja menyerna finns på svenska, instruktionsboken säger inte speciellt mycket. Finns bara väldigt enkla bekrivningar va standardsaker som hur man laddar den och hur man lägger över låtarna.

  • Medlem
  • 2005-02-04 17:14

Ljudkontroll i podden märks först när du har slagit på det i iTunes och sedan i iPod. Det som då händer är att iTunes går igenom alla dina låtar och ändrar volymen (höjer eller sänker) för låtarna för att de ska få samma volym. Den höjer eller sänker volymen med ett värde för hela låten.

Ursprungligen av Beez:

Ljudkontroll i podden märks först när du har slagit på det i iTunes och sedan i iPod. Det som då händer är att iTunes går igenom alla dina låtar och ändrar volymen (höjer eller sänker) för låtarna för att de ska få samma volym. Den höjer eller sänker volymen med ett värde för hela låten.

Var slår man på det i iTunes då?
Har en annan fråga med, hur kan man markera flera filer i biblioteket i iTunes samtidigt. Tycker det är så drygt när man gör spellistor att dra en låt i taget eller använda ctrl.

Får gärna dra en snabb förklarning på hur det är tänkt man ska använde iTunes för jag är inte säker på att jag riktigt har fattat det.

1
Bevaka tråden