Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IPOD UPDATER Hjälp!!!!!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag gjorde Ipod Updater på min Ipod joch jag återställde till fabriksinställningar , nu står det på min ipod en symbol med väggutag och kontakt , och det enda kabeln jag har är det en USB kabel som kan både ladda och överföra filer , vad måste jag göra nu för att den ska börja fungera , snälla hjälp mig för jag är helt nu inom IPod .. tack

Ehh...då får du leta upp en kompis som också har en iPod och traska hem till honom och låna hans laddare och FW kabel och stoppa in i väggen. Det är nog det enklaste sättet

Men Hur har du köpt din iPod jag misstänker att det är privat och du fick inte kartong och alla grejer med? Har jag rätt? Hade jag varit som du hade jag lämnat tillbaka den! Om den är köpt av apple direkt eller i affär hade jag blivit ännu mer förbannad.

/Mvh Olof

Den är köpt privat och har inte fått någott med Ipoden för han påstod att kablarna han har blivit av med , men vad måste jag ha för att komma igång med den igen ........NYanvändare Ipod 60 GB hårdisk

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-07 00:28

du måste som wahlberg säger.. ladda den i ett vägguttag.... men det verkar ju knivigt eftersom du ej har nån firewire kabel eller sån där kontakt... både firewire sladd och kontakt finns dock att köpa på applestore tror jag...

1
Bevaka tråden