Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alternativ till iTunes

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå, jag sitter här och väntar på min shuffle och har en liten fråga...

Kan man ladda upp låtarna till sin shuffle med något annat program än iTunes?

(Jag sitter på Windows XP)

Shufflen är jag inte säker på men till de andra finns det en del program, ehPod anapod, winamp plugin, osv. Men min fråga är bara varför, iTunes och iPod är bästa vänner, sköt all din musik hantering genom det så kommer du att bli nöjd

Mvh Olof

p.s. välkommen hit d.s.

Tack för ditt mycket snabba svar...

Okey, jag kan erkänna att jag inte har givit iTunes en ärlig chans än men av det jag har sett så gillar jag det inte. Eller så är det bara jag som inte kan programet.

Vad jag kommer vilja göra när jag får min shuffle är att kunna ladda upp en hel mapp som jag har liggande på min dator (tex ett album med Kent) Men mina id3 -tagar är inte alla gånger att lita på så i iTunes har jag svårt att hitta alla låtar som ligger i en specifik mapp.

Finns det en lösning på detta i iTunes?

  • Medlem
  • International user
  • 2005-02-07 19:12
Ursprungligen av gryden:

Tack för ditt mycket snabba svar...

Okey, jag kan erkänna att jag inte har givit iTunes en ärlig chans än men av det jag har sett så gillar jag det inte. Eller så är det bara jag som inte kan programet.

Vad jag kommer vilja göra när jag får min shuffle är att kunna ladda upp en hel mapp som jag har liggande på min dator (tex ett album med Kent) Men mina id3 -tagar är inte alla gånger att lita på så i iTunes har jag svårt att hitta alla låtar som ligger i en specifik mapp.

Finns det en lösning på detta i iTunes?

Så länge denna specifika mapp ligger i en gemensam musik mapp för itunes så ska det
inte vara några problem.
Jag hadde tidigare världens oordning på all min musik och itunes gav mig bara fråge tecken när jag vill spela vissa låtar, men efter lite omorgarnisering där all musik som jag laddar in eller
ner installeras i min musik mapp som jag sen släpper rakt in i itunes library så har det funkat fint som snus! (Hur fint det nu än är me snus! :rolleyes: )

Max

1
Bevaka tråden