Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Servicenummer till apple?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

måste vara blind för sjutton, hittar inte servicenummret till apple, som jag vet att jag hade förut..

Jag har apple protectionplan på min 4g, och skulle behöva nya hörlurar...

Någon som vet nummret man ringer för att beställa( hörlurar i mitt fall, men det är servicenummret jag syftar på)? eller ännu bättre känner till den hemsida som dom hänvisar en till efter man ringt?

Kram på er.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-07 21:31
Ursprungligen av RobinLindholm:

eller ännu bättre känner till den hemsida som dom hänvisar en till efter man ringt?

Hemsidan är http://depot.info.apple.com/ipod/index.html
Och nr börjar på 0771 tror jag....men sök på forumet så hittar du nog (det har nämligen skrivits mkt om just det här)
//Jakob

0771 19 95 19

vad ä'r det där att det kostar typ 450 för att fråga... va ä det för nåe?

Tack så jättemycket för hjälpen, ah ska söka mer i forumet nästa gång

Ett par nya hörlurar på väg och det känns bra, mina erfarenheter av deras service är att det bara tar 1-2 dagar.

Ursprungligen av FlumDum:

vad ä'r det där att det kostar typ 450 för att fråga... va ä det för nåe?

Man får bara ringa de första 90 dagarna, därefter finns allt du behöver på internet.
Ett telefonsamtal efter 90 dagar ska kosta 450 kr, men de är ingen som debiterar, jag har ringt två gånger.

En gång första 90 dagarna och en gång efter 6 månader, de svarade glatt båda gångerna.

okej men endå svin dyrt... tur att man har ett forum då som man kan fråga andra om saker

1
Bevaka tråden