Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

min ipod conectar inte med datan längre...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

min ipod mini conectar inte längre till datan..
nån som har tips på vad ja kan göra?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-28 01:31
Ursprungligen av stephan__4:

min ipod mini conectar inte längre till datan..
nån som har tips på vad ja kan göra?

Har samma problem. Gör en hard reset (Menu + Select knappen i 5 sekunder) med data kabeln i.

Hälsningar
Raptor

Ursprungligen av Raptor:

Har samma problem. Gör en hard reset (Menu + Select knappen i 5 sekunder) med data kabeln i.

Hälsningar
Raptor

okeeej tack så mkt!
var lite orolig för podde där:P

Panik! Hjälp!

Tja!
Har panik nu!!! Aldrig haft någe strul med mini'n och jag har haft den ett år nu. Men den har på sissta tiden börjat bete sig lite skummt, låser sig lixom och vaknar till liv efter 30sekunder...har haft den nästan full. Men nu har jag det här skiten att iTunes vägrar att hitta den, har gjort allt: soft reset, hard reset och en reset via iPod Updater, startat om med USB'n inkopplad...inget funkar.

Om man går in i "OM" så står inte namnet med där längre heller...

iPod Updater hittar den, och när man kopplar i USB'n så laddar den, ibland blinkar den lilla "sync-ringen" i displayen till men det går inte att synca...tankat ner senaste iTunes och iPod Updater...startat om PC'n och allt...men NEEEJJJ inget funkar! iPod'en är dessutom helt clean nu oxå, inget på den och det är mindre än 3Gig i iTunes...någon som haft samma strul? Köpte den i Staterna för typ ett år sedan så det är väll "sisådär" med garanti och så...

Någon som vet? Hjääälp!!!!!

1
Bevaka tråden