Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vakna upp!!!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-02-08 14:27

Jag har ett problem...

Det är så att när min iPod går i en sk deepsleep, då vaknar inte iPoden alls efter det. trots att det finns tillräckligt mycket batteri kvar.

Den enda sättet att väcka iPoden till liv är att plugga in iPod in i en strömkabel då dyker Apple loggan upp o allt är frid o fröjd.

Men jag menar hallå? finns det nåt sätt att väcka iPod till liv från deepsleep utan att använda strömkabel? (Började få problemet med det ca 2 veckor sen) o jag har köpt iPod i julas.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-08 14:28
Ursprungligen av iPir9:

Jag har ett problem...

Det är så att när min iPod går i en sk deepsleep, då vaknar inte iPoden alls efter det. trots att det finns tillräckligt mycket batteri kvar.

Den enda sättet att väcka iPoden till liv är att plugga in iPod in i en strömkabel då dyker Apple loggan upp o allt är frid o fröjd.

Men jag menar hallå? finns det nåt sätt att väcka iPod till liv från deepsleep utan att använda strömkabel? (Började få problemet med det ca 2 veckor sen) o jag har köpt iPod i julas.

För mig är det bara att trycka på play.

//C

  • Medlem
  • 2005-02-08 15:02
Ursprungligen av Archduk3:

För mig är det bara att trycka på play.

//C

Jo det brukade vara så..

Men inte nu längre... o jag fattar inte varför.... :S

de händer mig också de där!
de är skit irriterande för om man lyssnar på ljudbok så glömmer den vart de var
man lyssnade sisst! å de gör mig galen!!!

men för att den ska "vakna" igen håller jag ner "mitten och meny"

jag har en 20 gigare..

  • Medlem
  • 2005-02-09 00:12

så du resettar din iPod så att den "väcks till liv" igen?

Fy... vad kan det vara som orsakar detta tro? :S

Ursprungligen av iPir9:

så du resettar din iPod så att den "väcks till liv" igen?

Fy... vad kan det vara som orsakar detta tro? :S

aa precis..
jag har ingen aning.. de är inte alltid de händer.. men de händer offta!!
men säg till om du får något svar!

jag har det också så.. men jag har skickat iväg min för just det problemet.. jag tänker inte ha det så såfprt man lyssnat på ljudbok och sen pausar så får man resetta och sen försöka hitta vart man va i boken..

  • Medlem
  • 2005-02-10 00:30

kanske väcka iPod innan den går in i deepsleep kanske? jag vet inte... har varit om det endast 2 ggr hittills, men vill inte se den hända mer...

Plus jag vill inte skicka in min... den har inga "white noise" prob som vissa iPoddar har...

iofs, när man väcker iPodden från deepsleep då är det ju i princip resettad vilket fall... så...

Hm kanske ska formatera hela iPod framöver o se om det hjälper...

1
Bevaka tråden