Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Omröstning om tröjan!

Tråden skapades och har fått 29 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-02-02 11:25

Nu är det dags att göra en riktig omröstning så det kan bli några tröjor snart!

Alternativen hittar ni här: http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=45389

Hm, kan man inte merga trådarna?

  • Oregistrerad
  • 2005-02-02 16:21

Röstade på 5an, men jag ångrade mig nu. Ville ha 1an istället.
Hoppas fler röstar så det blir lite fart i det här!

Nej Nej!

Vote 5!

Problemet är faktiskt frakten och distrubutionen. Det kommer att kosta enorma summor. Tid är också en bristvara, så än så länge kommer det nog dröja ett tag tills vi ser en (officiell) iPod.se tröja.

Mvh Olof

  • Oregistrerad
  • 2005-02-03 00:24
Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Problemet är faktiskt frakten och distrubutionen. Det kommer att kosta enorma summor. Tid är också en bristvara, så än så länge kommer det nog dröja ett tag tills vi ser en (officiell) iPod.se tröja.

Mvh Olof

Men vi kan göra en Inofficiell som senare kanske blir den officiella??

för jag menar om vi tar fram en tröja. Ger ett pris. Och sedan frakten får personen fixa. Då löser sig väl allt?

//C

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-02-03 09:27

Det kan ju vara lite svårt att få fram ett pris innan man vet hur många som kommer att beställa...

Jag kan nog inte säga om jag ska beställa någon innan jag vet hur mycket det kommer att kosta - inkl. frakt. Sen beror det ju på vilket tryck det blir också...

  • Medlem
  • 2005-02-03 16:38

Annars får väl ni som gjort de eminenta förslagen lägga upp bilderna för nedladdning så får väl var och en gå och fixa sin egen tröja på närmsta tryckeri...

  • Oregistrerad
  • 2005-02-03 23:29

Borde inte apple bli arga om man trycker upp ipodtröjor, typ något om upphovsrättsskydd.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-06 17:02
Ursprungligen av spockeroid:

Borde inte apple bli arga om man trycker upp ipodtröjor, typ något om upphovsrättsskydd.

Det är väl reklam för deras pryl så så arga borde de väl inte bli.
Eller?
/Jakob

Jag hittar inget alternativ för iPod mini tröjorna.

  • Medlem
  • 2005-02-06 17:16

4:an var tuff

Jag röstade på ettan. När kommer de till försäljning då?
vill ju ha nuuu!

tips på tryckföretag:
http://www.mera.se

  • Oregistrerad
  • 2005-02-07 20:42

Då frågar jag vilka som är med på att själva organisera. Är intresset stort så kanske vi själva kan fixa detta.

Jag är med. Några fler?

Inlägg 1000 är detta. Mest på först där?

//C

Ursprungligen av Archduk3:

Då frågar jag vilka som är med på att själva organisera. Är intresset stort så kanske vi själva kan fixa detta.

Jag är med. Några fler?

Inlägg 1000 är detta. Mest på först där?

//C

Jag är på, men vågar jag träffa dig?
Grattis på 1000 inläggsdagen.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-08 14:05

Tack

Vi är alltså 4 hitills.

Om vi får ihop 10 st så går det enkelt att genomföra men 5 ska väl gå det med.

Avstånd är inget problem. Bara att hålla kontakten via mail och chattprogram som MSN messenger.

//C

  • Oregistrerad
  • 2005-02-10 17:21

Ni kan ta min mail.

moonshine.swe@gmail.se

Verkar som vi är tillräckligt många. så

//C

  • Oregistrerad
  • 2005-02-07 21:26
Ursprungligen av Archduk3:

Då frågar jag vilka som är med på att själva organisera. Är intresset stort så kanske vi själva kan fixa detta.

Jag är med. Några fler?

Inlägg 1000 är detta. Mest på först där?

//C

Jag är med...fast jag bor kanske lite för långt ifrån resten av er.
//Jakob

Föresten grattis på 1000inläggs dagen!

  • Medlem
  • 2005-02-07 21:35
Ursprungligen av Archduk3:

...Inlägg 1000 är detta. Mest på först där?

//C

grattis, det har du jobbat hårt för;)

har ni nått ställe att trycka på??
här är annars en sida som verkar bra http://www.attitude.se/

1:an var ju klart snyggast, en sån skulle jag nog köpa.

Vilket tröjalternativ är det som gäller? Vad kommer tröjan att kosta? Måste veta detta innan jag kan beställa... är väldigt beroende av pengar!

För mig are pengar inget problem. Jag är ju lätt på och styr upp. Bor lite närmre än pite_jacke
Så sign me upp

  • Oregistrerad
  • 2005-02-08 20:43
Ursprungligen av Massmordarulla:

För mig are pengar inget problem. Jag är ju lätt på och styr upp. Bor lite närmre än pite_jacke
Så sign me upp

Vi blir fler och fler verkar det som iaf, pengar är nog inget större problem för mig om det inte överstiger 500kr eller ngt sånt.
Men om ni inte har något emot att jag bor i Piteå så ÄR jag med.
//Jakob

PS.Hmm...tröjan blir ju ganska unik om det bara är typ 10st i hela Sverige som har en.DS

Jag gillar Massmordarullas filosofi pengar ær inget problem.

Karlzone, kolla högst upp i tråden, på omröstningen så ser du vilken tröja som är aktuell om det blir något!

  • Medlem
  • 2005-02-09 00:17

jag tror att om det ska gå billigt o så måste man trycka ut runt 100 st minimum.... kollade upp vissa sidor som säljer T-shirts o så.... dom brukar ta ca 150:- per T o frakten tillkommer...

O förslag nummer 1 var absolut snyggast.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-09 21:49

Någon mer som är med?
//Jakob

  • Oregistrerad
  • 2005-02-11 00:23
Ursprungligen av iPir9:

jag tror att om det ska gå billigt o så måste man trycka ut runt 100 st minimum.... kollade upp vissa sidor som säljer T-shirts o så.... dom brukar ta ca 150:- per T o frakten tillkommer...

O förslag nummer 1 var absolut snyggast.

Jag vet ställen där det kostar mja 450 till 1400 för tryck/färg. Och sedan tröjjan är inte så dyr, max hundra, minst 50. Så om man splittar på 15 så kan det gå runt. Och sparar vi schablonen kan vi sedan trycka flera om någon vill ha i fråga.

//C

Som sagt, beror på pris. Måste konferera med mina föräldrar också. Tycker det är underbart om iPod.se kan släppa en tröja. Tycker Björnström kan släppa lite på mailadresserna @ipod.se så man kan få sig en sådan också... ex. fredrik@ipod.se (drömmer mig bort till en annan värld)

  • Medlem
  • 2005-02-10 18:25
Ursprungligen av karlzone:

Som sagt, beror på pris. Måste konferera med mina föräldrar också. Tycker det är underbart om iPod.se kan släppa en tröja. Tycker Björnström kan släppa lite på mailadresserna @ipod.se så man kan få sig en sådan också... ex. fredrik@ipod.se (drömmer mig bort till en annan värld)

Jag är intresserad av att köpa en ipod.se-tröja.

OT: Det finns ju redan så att man kan skaffa sin egen @ipod.se adress. Gå in på http://www.mac.se/registrering/ Det kostar 450 kr / år.

1
Bevaka tråden