Antar att det är för att jag inte ställer några direkta frågor att jag inte få några svar på mina funderingar.
Skönt att Sixten gästspelade lite så jag slipper känna mig schizofren och bara prata med mig själv :rolleyes:
Här kommer tre frågor:
Vilken av Ety ER6i och ATH-EC7 tror ni är bäst när man tränar? (gymmar, löper)
Ni som har Ety ER6i, hur sitter dom om ni rör er mer än man gör på en promenad? (dvs springer)
Även om man kör ER6i med kablarna bakom nacken så lär man ju inte bli av med kabelskrapet om man springer, vad säger ni om det?
Din stackare, får du ingen hjälp?
För att du inte skall spamma dig själv så kanske jag kan underlätta ditt hörlursval :
* Har de inga högtalare på gymmet? Du springer väl tidigt på morgonen så du kan njuta av fågelsången! Har aldrig haft med ipoden på gymmet men enkel matematik påvisar ju den uppenbara risken för att fastna i sladdhelvetet. Rent teoretiskt skulle jag kunna fästa min ipod på överarmen och nyttja den korta sladden till 81:an, men hur fjolligt blir inte det? Kanske i kombination med rosa tights...
* Blir svårt att svara på denna... Men jag säger; ok!
* Hypotetiskt så bör det ju vara mjuka kläder när du springer och då minskar ju risken för skrapljud..?
Så, med ovanstående i bagaget så blir det lättare att välja ett par hörlurar.
Skämt åsido.
Vad tror du om den här tankegången; en ipod klarar ändå inte av att leverera ett ljud av hög kvalité så varför lägga ned tusentals kronor på att hitta perfekta hörlurar som ändå inte kan utnyttjas till fullo.