Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äntligen, iPod Shuffle levererad

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-02-09 10:36

Fick den ca kl 9.40 och har lekt med den sedan dess, och den är grymt bra! Fungerar perfekt precis vad jag vill ha av en Mp3 spelare. iTunes integrationen är perfekt!

5/5 iPodar!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-09 10:55

Jag vill också ha!!!
Beställer nog min i slutet på veckan...

Ursprungligen av Isbiten:

Fick den ca kl 9.40 och har lekt med den sedan dess, och den är grymt bra! Fungerar perfekt precis vad jag vill ha av en Mp3 spelare. iTunes integrationen är perfekt!

5/5 iPodar!

Usch! Vad tidigt på morgonen... Jag kommer ju aldrig kunna ta emot den så tidigt (förmodligen)... Man kan väl diskutera och eventuellt ändra tiden om man åker på en sådan nitlott? (Min Shuffle är redan beställd och skickas senast den 22:e)

  • Oregistrerad
  • 2005-02-09 22:24

Fick också min shuffle idag, grymt nöjd än så länge - den kom ikväll så jag har ju inte hunnit prova den så mycket än, måste ju laddas ordentligt först... Men än så länge känns allt bara perfekt, ljudet är ju fantastiskt för att komma ur en så liten (o snygg!) pryl!

Världens smidigaste pryl faktiskt
(Har använt den dagligen i snart två veckor, och det fonkar stabilt!)

  • Medlem
  • International user
  • 2005-02-10 16:48

Ja, grattis och avund.......
Beställde fem stycken för tre veckor sedan. Inte levererade än. Beräknad leverans ca. 18/2.
Varifrån och när beställde ni???

iTomas

  • Oregistrerad
  • 2005-02-10 18:44

Jag beställde 2 dagar efter keynoten (16 Jan tror jag det blir) från Apple Store. Har haft ett litet problem med den, vissa låtar verkar inte läggas in på den till 100% så dom slutar mitt i.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-02-10 18:58

Apple store sweden?

Fick min idag. Roffes bud kom med den till högskolan där jag satt och lirade MarioKart med en kompis.

Den är trevlig

  • Medlem
  • 2005-02-11 23:35

min är fin också men den stänger av sig då och då ... inte studerat ut i vilka tillfällen... någon annan som har tillfällen där den stänger av sig?

  • Oregistrerad
  • 2005-02-13 16:30

^^^^

Har samma problem, verkar hända helt slumpmässigt... jag har den i samma ficka som min mobil, kan det bli någon störning eller annat som får den att stänga av sig?

Det är ju lite lätt att komma åt play/pause om den ligger löst i fickan, men håll inne play ett gäng sekunder så stänger man av tryckknapparna (förutom upplåsning genom att trycka play ett gäng sekunder).

Jag måste säga att jag är grymt imponerad av TNT:s tempo. Enligt TNT:s hemsida befann sig min ipod i Holland kl 19:52 igår, kl 07:42 befann den sig i Örebro och kl 07:59 låg den på transportbilen. Så jag ringde till TNT för att få det bekräftat och ja, den anländer senare idag. Mycket imponerande.

Edit: Tar tillbaka det positiva. Chaufförens intelligens räckte inte till att slå de tre siffrorna som är mitt porttelenr (Jag hade satt upp en lapp på dörren). Hade han klarat det kunde jag öppnat och släppt in honom. Men icke. Istället var jag uppenbarligen inte hemma. Den kommer imorgon och då ska jag sätta mig i entrén, ty nötter litar jag inte på....

Ursprungligen av Isbiten:

Fick den ca kl 9.40 och har lekt med den sedan dess, och den är grymt bra! Fungerar perfekt precis vad jag vill ha av en Mp3 spelare. iTunes integrationen är perfekt!

5/5 iPodar!

fick också min i dag, är helnöjd..

Så har jag också fått min. Den var bra mycket mindre (nåja) än vad jag föreställt mig. Det var ordentligt med kräm i den också (med andra hörlurar). Är riktigt nöjd.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-16 22:55

Fick min igår, beställd 17/1.

Trevlig,

  • Medlem
  • 2005-02-17 12:01

fick min i tisdags

beställde 6/2

YES!
Kollade hur paketet skickats, "Arrived at Landvetter 04.49 17/2"
Sen så dök den upp nu vid tre.
Helt lyrisk.

1
Bevaka tråden