Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Längsta låtnamnet på din ipod:)

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hallå, har letat igenom min ipod efter dett längsta låtnamnet och jag hittade detta:

"Several Species Of Small Furry animals gathered together in a cave and grooving with a pict"

låten skriven av Pink Floyd

Ganska svårslaget va?:)

  • Medlem
  • 2005-02-12 10:48
Ursprungligen av Villsen:

hallå, har letat igenom min ipod efter dett längsta låtnamnet och jag hittade detta:

"Several Species Of Small Furry animals gathered together in a cave and grooving with a pict"

låten skriven av Pink Floyd

Ganska svårslaget va?:)

50cent -
"I Dont Forget Nothing If You Kicked Sand On Me In The Sandbox When We Was Kids I Will Kick Your Ass For That Now.mp3

ok:) jag ger mig

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-02-12 13:10

The silver Mt. Zion memorial orchestra & Tra-la-la band - Sisters! Brothers! Small boats of fire are falling from the sky!

iofs inkluderat bandnamnet.

Slagsmålsklubben - Fox goes to Japan in order to meet other ninja foxes in the tribe of Hokkaido.

Kent - M

^^

Vilken otroligt löjlig tråd.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-13 17:59

astral projection - people can fly

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-02-16 08:34

HAHA

Underbar tråd

NOFX - We Threw Gasoline On The Fire And Now We Have Stumps For Arms And No Eyebrows

"Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem men det gör jag; tror jag (live)" med bob hund

Ursprungligen av Villsen:

hallå, har letat igenom min ipod efter dett längsta låtnamnet och jag hittade detta:

"Several Species Of Small Furry animals gathered together in a cave and grooving with a pict"

låten skriven av Pink Floyd

Ganska svårslaget va?:)

Det är ett ganska härligt långt låtnamn, men jag har några längre (fast det är snarare låtbeskrivning än låtnamn..).

"Edgyswingsetacid / Glockenspeil / "Attention... Monami... Fa-Lala-Lala-La-La / She Dreamt She Was A Bulldozer, She Dreamt She Was In An Empty Field / Deathcamp Drone / Antennas To Heaven"
Godspeed You Black Emperor!

Jag har den inte på min iPod just nu, bara olyssnad musik där.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-06 22:48
Ursprungligen av filuhr:

Det är ett ganska härligt långt låtnamn, men jag har några längre (fast det är snarare låtbeskrivning än låtnamn..).

"Edgyswingsetacid / Glockenspeil / "Attention... Monami... Fa-Lala-Lala-La-La / She Dreamt She Was A Bulldozer, She Dreamt She Was In An Empty Field / Deathcamp Drone / Antennas To Heaven"
Godspeed You Black Emperor!

Jag har den inte på min iPod just nu, bara olyssnad musik där.

"Antennas to heaven" heter låten. det du skrev är bara partier av låten.
LYSFLATH är i vilket fall som helst ett par riktigt bra skivor... i och för sig, som om de gjort några dåliga.

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-03-07 09:50

som lyssnare av mycket klassisk musik, får man inte bara låtar som heter "Jag åt bokstaven A som trillade ut ur ditt öra" utan även många namn som innehåller styckets namn samt vad det är för (typ piano, cello och orkester) till det kommer även delar av styket +satsnummer och deras namn och underrubrik...

Gabriele Lechner / Diane Elias / Michael Pabst / Robert Holzer / Zagreb Filharmoniske kor og orkester - Finalen ur Symfoni nr 9

Från albumet "Klassiska favoriter"

Enligt winamp när jag rippade in det så heter den så.

Lite annorlunda förstås.

Mvh // Johan

  • Oregistrerad
  • 2005-03-29 21:18

Får väl kontra med min kortaste, då jag inte hitta någon längre.
Kents - M
hehe

Ursprungligen av AndreasJ:

Får väl kontra med min kortaste, då jag inte hitta någon längre.
Kents - M
hehe

LOOL!

Ursprungligen av crowbar:

LOOL!

pff kent var inte först med M, Ayumi Hamaski - M
:rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2005-04-07 13:00
Ursprungligen av fisken:

pff kent var inte först med M, Ayumi Hamaski - M
:rolleyes:

det visste jag faktiskt inte...

Ursprungligen av Villsen:

hallå, har letat igenom min ipod efter dett längsta låtnamnet och jag hittade detta:

"Several Species Of Small Furry animals gathered together in a cave and grooving with a pict"

låten skriven av Pink Floyd

Ganska svårslaget va?:)

Vilket album är den låten med på?

Ursprungligen av Ollesallagetter:

Vilket album är den låten med på?

Ummagumma.

1
Bevaka tråden