Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod i koma

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-02-19 13:59

Kanske ett problem som hänt förut. Men när jag sökte hittade jag inget om det. Min iPod 40 gig är helt död. Ingen reaktion vad man än gör. Inte laddare, inte reset, inte koppling till datorn, verkligen ingenting...

Nu är det helg så jag kan inte ringa support men någon som löst detta utan service. Har ju sparade saker där.

Hjälp uppskattas

//C

Ursprungligen av Archduk3:

Kanske ett problem som hänt förut. Men när jag sökte hittade jag inget om det. Min iPod 40 gig är helt död. Ingen reaktion vad man än gör. Inte laddare, inte reset, inte koppling till datorn, verkligen ingenting...

Nu är det helg så jag kan inte ringa support men någon som löst detta utan service. Har ju sparade saker där.

Hjälp uppskattas

//C

Jag har råkat ut för samma sak.. min ska in på service/utbyte. Om du har värdefull data på din iPod kan du ju köpa en till likadan och bryta upp båda och växla hårddisk mellan dem... om detta är svårt eller lätt eller funkar kan jag inte svara på, men det känns som enda sättet..

  • Oregistrerad
  • 2005-02-19 19:18
Ursprungligen av svinto_deluxe:

Jag har råkat ut för samma sak.. min ska in på service/utbyte. Om du har värdefull data på din iPod kan du ju köpa en till likadan och bryta upp båda och växla hårddisk mellan dem... om detta är svårt eller lätt eller funkar kan jag inte svara på, men det känns som enda sättet..

Jamen har du lust att hosta upp cashen..?

//C

Jag har.

Hm, knivig situation. det borde gå ut att få ut de du har i din iPod utan problem.
Såg några proffesorer som hade stoppat in massa grejer i en 60 gb hårddisk, bränt datorn i 25 minuter, eldat på den, hela skiten va nerbrunnen men ALLT på hårddisken gick att rädda.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-02-19 20:41

har hört om hårddiskdata som kunnat räddas från sönderskjutna diskar... med lite pengar och utrustning verkar man kunna greja det mesta.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-19 23:17

Kan man be Apple typ säkerhetskopiera de?

//C

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-02-19 23:28

betvivlar det. läste någonstans att man får sköta kopiering/diskrensning själv :/

  • Oregistrerad
  • 2005-02-21 08:30

Detta är löst. Hade på något sätt gått i "Super"-deepsleep.

Så man var tvungen att leka med holdknappen för att få igång den. Efter mycket om och men så är detta löst.

//C

1
Bevaka tråden