Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPods inköpta i U.S.A.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

iPodar är ju väldigt mycket billigare i U.S.A. än i Sverige. Kan man få några problem med någonting annat än stickproppen till AC-adaptern? Jag ska till Amerika i maj och tänkte kanske köpa en spelare där... om ingen ill sälja en till mig här (se köpes-forumet).

Ipod US

Ursprungligen av thurfjell:

iPodar är ju väldigt mycket billigare i U.S.A. än i Sverige. Kan man få några problem med någonting annat än stickproppen till AC-adaptern? Jag ska till Amerika i maj och tänkte kanske köpa en spelare där... om ingen ill sälja en till mig här (se köpes-forumet).

Hej!

Har precis varit i US och köpte en 40 gig photo.Pris ca.USD 500.
Funkar utmärkt med AC-adaptern som klarar både 110 och 220 volt.
Det enklaste är att köpa en stickproppsadapter för Europa på ex.Radioshack för några dollar,eller så byter du ut stickproppen mot en traditionell kabel.Inte lika snyggt kanske men funkar.Laddar ju även via USBn.
Garantin skall ju vara worldwide som jag förstått det.

Have a nice trip!

//Jim Beam

• Medlem
  • Täby
  • 2005-02-21 08:08
Ursprungligen av jim beam:

Hej!

Har precis varit i US och köpte en 40 gig photo.Pris ca.USD 500.
Funkar utmärkt med AC-adaptern som klarar både 110 och 220 volt.
Det enklaste är att köpa en stickproppsadapter för Europa på ex.Radioshack för några dollar,eller så byter du ut stickproppen mot en traditionell kabel.Inte lika snyggt kanske men funkar.Laddar ju även via USBn.
Garantin skall ju vara worldwide som jag förstått det.

Have a nice trip!

//Jim Beam

Jepp så är det... jag har själv en iPod photo 60gb inköpt i New York och det har är inga problem alls med den ... fick den ca 2500kr billigare än i sverige när jag köpte den!

Garantin på Apples mp3 spelare är world-wide så det spelar som sagt ingen roll vart du köper den... men du måste registrera den på apples hemsida sedan.

Danke, grabbar!

Nu köpte jag en i Sverige istället!

1
Bevaka tråden