Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lounge musik

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena!
Jag är just nu helsåld på Lounge/Chill musik..ni vet musik som bara finns i bakgrunden. Musik som bara loopar samma ljud hela tiden. Grym flygmusik. Nån som har ngt bra tips på sån musik?

Tack

Ursprungligen av Trusted_Banker:

Tjena!
Jag är just nu helsåld på Lounge/Chill musik..ni vet musik som bara finns i bakgrunden. Musik som bara loopar samma ljud hela tiden. Grym flygmusik. Nån som har ngt bra tips på sån musik?

Tack

Hôtel Costes (tror jag det stavas)

Ett överklasshotell i Frankrike som har egna DJ's i lobbyn
Finns ett antal samlingsskivor med "best of"...

  • Medlem
  • 2005-02-23 20:07
Ursprungligen av Trusted_Banker:

Tjena!
Jag är just nu helsåld på Lounge/Chill musik..ni vet musik som bara finns i bakgrunden. Musik som bara loopar samma ljud hela tiden. Grym flygmusik. Nån som har ngt bra tips på sån musik?

Tack

ATB - Two Worlds

Röyksopp- in space

Dem två tycker jag är rätt bra alla fall!

  • Medlem
  • 2005-02-25 13:54
Ursprungligen av Trusted_Banker:

Tjena!
Jag är just nu helsåld på Lounge/Chill musik..ni vet musik som bara finns i bakgrunden. Musik som bara loopar samma ljud hela tiden. Grym flygmusik. Nån som har ngt bra tips på sån musik?

Tack

Nordic Lounge (samling)
Zero 7
Morcheeba

//ttias

Cafe del mar - finns typ 10 album, om inte fler

Som sagt: Hotel Costes - min favorit

Koop - två bra lite jazziga album har de gjort

  • Oregistrerad
  • 2005-03-06 14:38

Kika på Chillout session från Ministry of sound
Buddha bar har sina toppar men dom har gjort rikigt dåliga också... Håller på och lyssnar igenom mina 110 buddha bar låtar som jag innehar.

Sen måste jag hära med Fredrik vilken Cafe del mar du kan rekommendera? Har en och den e sjysst...

1
Bevaka tråden