Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya iPod ej för OS9?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-07-14 13:06

Syrran är sugen på att skaffa en mp3-spelare och självklart ska hon skaffa en iPod (enligt mig iaf ).
Eftersom hon nu sitter på en trött gammal 8100 så tänkte jag slänga in ett FireWire kort i min 7300 och skänka iväg.

Men... kollade precis på minimikraven på Apples iPod sida och där står att det krävs OSX 10.1.5. Är detta verkligen sant? Funkar inte nya iPoden med OS9?

Ursprungligen av coach:

Syrran är sugen på att skaffa en mp3-spelare och självklart ska hon skaffa en iPod (enligt mig iaf ).
Eftersom hon nu sitter på en trött gammal 8100 så tänkte jag slänga in ett FireWire kort i min 7300 och skänka iväg.

Men... kollade precis på minimikraven på Apples iPod sida och där står att det krävs OSX 10.1.5. Är detta verkligen sant? Funkar inte nya iPoden med OS9?

snälla du sitter väl inte med OS9 fortfarande?

• Oregistrerad
  • 2005-02-23 19:08
Ursprungligen av mixbox:

snälla du sitter väl inte med OS9 fortfarande?

Haha, det där var ju skrivet för ca 1,5 år sen. Och som sagt var det inte jag, det var syrran som skulle ha den. Inte lika datorfanatisk som jag alltså

• Medlem
  • 2005-02-23 19:15
Ursprungligen av coach:

Haha, det där var ju skrivet för ca 1,5 år sen. Och som sagt var det inte jag, det var syrran som skulle ha den. Inte lika datorfanatisk som jag alltså

Det säger alla... :rolleyes:

• Oregistrerad
  • 2005-02-24 15:37

Det är så kul att gamla trådar tas upp igen

//C

• Medlem
  • 2005-02-24 16:26
Ursprungligen av Archduk3:

Det är så kul att gamla trådar tas upp igen

//C

Nä jäkligt störande!

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-02-24 19:26

Egentligen är det väl mest störande att det tog ett och ett halvt år innan någon svarade på coachs fråga...? Och han har ju fortfarande inte fått nåt vettigt svar...!

• Medlem
  • 2005-02-24 19:29
Ursprungligen av Spyder:

Egentligen är det väl mest störande att det tog ett och ett halvt år innan någon svarade på coachs fråga...? Och han har ju fortfarande inte fått nåt vettigt svar...!

Heheh det kanske försvann en iPod-kund på g av detta (hans syster...) :rolleyes:

1
Bevaka tråden