Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya minin, grön.

Tråden skapades och har fått 25 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-25 14:58

Beställd min i onsdags 15:50, 50 minuter efter lanseringen alltså. Tänkte mig en väntetid på en vecka ungefär. Idag ringde det på dörren...

  • Medlem
  • 2005-02-25 15:17
Ursprungligen av dogday:

Beställd min i onsdags 15:50, 50 minuter efter lanseringen alltså. Tänkte mig en väntetid på en vecka ungefär. Idag ringde det på dörren...

Wow het! Ser ut att vara väldigt stark grön färg...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-25 15:18

hur är den da?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-25 15:46
Ursprungligen av iigloo:

hur är den da?

mkt grönare än den gamla, så fort Danne har spelat färdigt music quiz (...) så ska jag ta ett jämförelsekort.

[edit: nu har Danne spelat färdigt]

(Beta Band är alltså 2G och Mogwai 1G)

annars som väntat, identisk med den gamla vad gäller form och funktion (om man bortser från batteritid, lagringsutrymme och, vad jag läst, bättre ljud - ska testa det senare).

Beställde du med gravyr? Funderar på om det tar lite längre tid...

Jag beställde min gröna lite senare och på kvällen och väntar med spänning...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-25 16:32
Ursprungligen av McCarthy:

Beställde du med gravyr? Funderar på om det tar lite längre tid...

Jag beställde min gröna lite senare och på kvällen och väntar med spänning...

som VanDahl säger, det måste ta längre tid (min är slät).

Riktigt snygg! fan vad jag längtar efter min blåa...

Ursprungligen av Homerjs:

Riktigt snygg! fan vad jag längtar efter min blåa...

Längtar efter min silver som jag precis har beställt, nån som vet om student apple store brukar ta lång tid på sig att leverera.

  • Medlem
  • 2005-02-25 21:06

Vill man ha ingravering får man vänta drygt en vecka mer, de skickar ipoden till kina där de ingraverar den.

Ursprungligen av Polly:

Vill man ha ingravering får man vänta drygt en vecka mer, de skickar ipoden till kina där de ingraverar den.

Skulle det inte blir billigare att gravera den på samma plats där den tillverkas än att hålla på o skicka den till massa olika platser?

Ursprungligen av Homerjs:

Skulle det inte blir billigare att gravera den på samma plats där den tillverkas än att hålla på o skicka den till massa olika platser?

Det borde det bli, låter lite omständigt att skicka runt den. Har surfat runt på iPod sidor ett tag nu. Man är verkligen sugen på att få den nu, men det lär väl ta nån vecka....

  • Medlem
  • 2005-02-25 22:19

Jag håller med, men det är de uppgifter aplle gav mig när jag beställde min ipod. Det verkar vara betydligt billigare arbetskraft i fjärran öst.

Det måste ta längre tid med gravering-

Ingen som noterar skillnaden på att texten på skrollhjulet är i samma färg som podden.

Ingen som märkt?

  • Medlem
  • 2005-02-25 22:28

Ja, det är Cooool
Min Rosa kommer på måndag, längtar såå. Jag beställde en vanlig 4gb innan denna nya kom ut, utan mitt accepternade ändrade de min beställning och bytte ut 4gigaren mot en 6gigare.Underbart.

fin

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-02-25 23:22
Ursprungligen av bha*:

Beställde min tidigt igår och fick hem den idag under kvällen:

Vad snabbt ni fick dem Beställde själv en torsdag em, står fortfarande som open..

  • Oregistrerad
  • 2005-02-25 23:37
Ursprungligen av dezoe:

Vad snabbt ni fick dem Beställde själv en torsdag em, står fortfarande som open..

Ska nog tillägga att min är 4GB och saknar gravyr, har man gjort det motsatta så dröjer det nog längre än så.

Ursprungligen av bha*:

Ska nog tillägga att min är 4GB och saknar gravyr, har man gjort det motsatta så dröjer det nog längre än så.

Får man fråga vilket betalningsmetod du använde dig av, med tanke på den sjukt snabba leveransen?

  • Oregistrerad
  • 2005-02-26 00:19
Ursprungligen av DessitEgol:

Får man fråga vilket betalningsmetod du använde dig av, med tanke på den sjukt snabba leveransen?

Betalade med VISA på nätet.

Fan gröna va ju skitsnygg bestäldle tyvärr silver och blåp

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-26 11:34

2 frågor som dykt upp

1. jag beställde via Mecenat/Student-Store. det gick fort.

2. kontokort är alltid snabbast (ok, direktbetalning med bank torde vara lika snabbt).

  • Medlem
  • 2005-02-26 13:56

När tror ni att jag får den levererad?

Hej beställde en mini i torsdags den skickades igår å på tnts trackingsidastår det så här:

Referens XXXXXXXXX
Upphämtningsdatum 25 feb 2005
Destination Trelleborg
Leveransdatum
Signatur
Datum Tid Ställe Status
26 feb 2005 01:24 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
26 feb 2005 01:01 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
26 feb 2005 00:06 Eindhoven Shipped From Originating Depot
25 feb 2005 21:41 Eindhoven Shipped From Originating Depot
25 feb 2005 20:10 Eindhoven Consignment Received At Transit Point

när tror ni att den levereras till mig? det är ju helg nu iof så händer väl inte mer förrän på måndag?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-26 17:43
Ursprungligen av wle:

Hej beställde en mini i torsdags den skickades igår å på tnts trackingsidastår det så här:

Referens XXXXXXXXX
Upphämtningsdatum 25 feb 2005
Destination Trelleborg
Leveransdatum
Signatur
Datum Tid Ställe Status
26 feb 2005 01:24 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
26 feb 2005 01:01 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
26 feb 2005 00:06 Eindhoven Shipped From Originating Depot
25 feb 2005 21:41 Eindhoven Shipped From Originating Depot
25 feb 2005 20:10 Eindhoven Consignment Received At Transit Point

när tror ni att den levereras till mig? det är ju helg nu iof så händer väl inte mer förrän på måndag?

tycker du att det vore intressant att sitta och läsa ett forum där varenda användare vill att de andra ska gissa när deras paket kommer? vänta och se.

Har 1 silver och en blå 6GB version på väg till mig från USA, kommer ha dem imorgon e.m... Längtar sååå..

1
Bevaka tråden