Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min nya photo kom idag

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-02-23 22:58

Idag fick jag min 40 GB ipod photo, den kostade 5195 kr, kolalr man sen de nya som presenterades idag så kostar 60 GB nu 4395 Kr

Känner mig riktigt blåst av apple. Har dom nån prisgaranti eller nått ??

  • Oregistrerad
  • 2005-02-23 23:02
Ursprungligen av jnx:

Idag fick jag min 40 GB ipod photo, den kostade 5195 kr, kolalr man sen de nya som presenterades idag så kostar 60 GB nu 4395 Kr

Känner mig riktigt blåst av apple. Har dom nån prisgaranti eller nått ??

10 dagar eller något sånt...
Det är klart att du ska få en ny om du har haft sån där otur!
Kontakta bara Apple så löser det sig nog!
//Jakob

Stackare! Jag köpte en 30GB för 3250 (studentrabatt). Kontakta Apple support så löser det sig säkert.

Jag fick min iPod 20 GB i tisdags kväll och igår sänkte Apple som bekant priserna. Ringde supporten och jag får tillbaka mellanskillnaden (200:-). Schysst!

Ursprungligen av andreasholmstrom:

Jag fick min iPod 20 GB i tisdags kväll och igår sänkte Apple som bekant priserna. Ringde supporten och jag får tillbaka mellanskillnaden (200:-). Schysst!

Nähä! Menar du det

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-02-24 16:13

Jag fick tillbaka 800 kr av apple

  • Medlem
  • 2005-02-24 16:25
Ursprungligen av jnx:

Jag fick tillbaka 800 kr av apple

Gött! Roligt med bra service!

Jag returerade min , för att köpa en 60 Photo, de är ganska schyssta faktiskt, skitbra bemötande!

Har precis ringt för att returnera min 40GB så att jag kan beställa en 60GB istället. Exemplarisk kundtjänst måste jag säga!

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-02-25 18:17

Ja mycket bra service, apple stiger i mina ögon var dag, nästa dator blir nog en mac mini...

seriöst alltså apples service är den bästa jag någons sin sett mina hörlurar givck sönder evter typ tre veckor skit sur ringer jag den trevlige snubben på supporten jag får fylla i ett formulär på en sida som tog typ 2 min högst, det här va på fredagen, på måndag morgon plingar ups på med mina nya hörlurar å inget tjafs eller någonting det va grymmmmt.

1
Bevaka tråden