Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Frågor till er med iPod photo

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sålde min iPod 20gb 4g i all hast igår, i planerna om att köpa en iPod photo 30gb när jag drar till USA.

Men, jag har ingen aning om hur den är - och jag har inte hittat någon recension av den eller dylikt. Så jag vänder mig till er;

Hur funkar den? Är den lika snabb i menyerna som icke-photo? Finns det några skillnader jämfört med den jag hade?

Det jag kan tänka mig är att den - likt med mobiltelefoner med färgdisplay - allt eftersom blir segare, och segare..

Rätta mig hemskt gärna om jag har fel, för jag vill verkligen ha en!

..kan också passa på att fråga om det är någon som ver hur tillgången på dom ser ut? Främst i USA då..

Jag har beställt en sådan som du vill ha och enligt Apple Store (SE), ska jag få den på typ onsdag (2+3-4 dagars leverans) - i Europa finns de alltså...

Ett råd: köp inte i U.S.A. - jag snackade med en snubbe på Macoteket i Uppsala i förrgår och enligt honom så finns det bara en Apple-produkt som garantin gäller på om den köps i U.S.A. och förs till Sverige och det är iMac G5. Han kan ju ha sagt det för att få sälja mer, men hallå - han är ju Macmäniska, han ljuger inte...

• Medlem
  • 2005-02-27 09:54
Ursprungligen av thurfjell:

Ett råd: köp inte i U.S.A. - jag snackade med en snubbe på Macoteket i Uppsala i förrgår och enligt honom så finns det bara en Apple-produkt som garantin gäller på om den köps i U.S.A. och förs till Sverige och det är iMac G5. Han kan ju ha sagt det för att få sälja mer, men hallå - han är ju Macmäniska, han ljuger inte...

Het fel! Apple har worlwide garanti på alla iPods och deras bärbara datorer (Altså inte på iMac G5!)... Är du säker på att du hörde rätt?

Så det ska väll inte vara nått konstigt med att köpa i USA jag vet många här som har gjort det

• Oregistrerad
  • 2005-02-27 10:05
Ursprungligen av MsB:

Het fel! Apple har worlwide garanti på alla iPods och deras bärbara datorer (Altså inte på iMac G5!)... Är du säker på att du hörde rätt?

Så det ska väll inte vara nått konstigt med att köpa i USA jag vet många här som har gjort det

Tips. Kika runt på forumet och kika efter Wolrdwide garantin, för det har varit snack om just det. Vet att det har varit problem med det!
Sen måste jag höra med dig va man lyssnar på om man sålt sin iPod om man ska till staterna?
Hur mycket fick du för G4an förresten?

• Medlem
  • 2005-02-27 10:20
Ursprungligen av AndreasJ:

Sen måste jag höra med dig va man lyssnar på om man sålt sin iPod om man ska till staterna?
Hur mycket fick du för G4an förresten?

Jag har inte köpt från USA... sa bara vad jag har hört från andra. Och för dem verkar det inte vara nått problem, men jag kanske inte är rätt person att svara på det...

Jag kan svara för er, eftersom jag köpte min förra iPod 20gb 4g i USA;

Garantin gäller i Sverige. Jag har själv pratat med supporten om det, de frågade t om var den var köpt.. Inga problem!

• Medlem
  • 2005-02-27 13:51

Då var det som jag hade hört!

Så sa de inte på Macoteket, men om supporten säger så, så är det så. Det var ju bra!

1
Bevaka tråden