Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Billigaste iPod mini (4 GB)

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Underbar sida!!

Vart kan man hitta den billigaste Ipod Mini 4 GB att köpa? Finns ju på applestor för 1895, men det måste finnas billigare på internet va? Hjälp

Ursprungligen av wunderbaren:

Underbar sida!!

Vart kan man hitta den billigaste Ipod Mini 4 GB att köpa? Finns ju på applestor för 1895, men det måste finnas billigare på internet va? Hjälp

Är du student kan du få 10% rabatt, annars tror jag att applestore e bland billigare.

Okej, finns alltså ingen internet butik i hela världen som säljer billigt? Hade tänkt mig runt 1500, men det är inte möjligt eller?

Ursprungligen av wunderbaren:

Okej, finns alltså ingen internet butik i hela världen som säljer billigt? Hade tänkt mig runt 1500, men det är inte möjligt eller?

kolla www.pricerunner.com

Ursprungligen av wunderbaren:

Okej, finns alltså ingen internet butik i hela världen som säljer billigt? Hade tänkt mig runt 1500, men det är inte möjligt eller?

Du kan säkert köpa från USA eller Asien till ett lägre pris, men då tillkommer det frakt på det och om du har otur tull.. Så det kanske inte lönar sig..

Ursprungligen av wunderbaren:

Okej, finns alltså ingen internet butik i hela världen som säljer billigt? Hade tänkt mig runt 1500, men det är inte möjligt eller?

Från 1500 till 1895 är det bara 400 kronor... det är bara till att spara.

Hellre lägga 400 och få en egen, garanti, rätt färg, support.

Okej. då blir det till att spara med andra ord..

Sant, får bli så! Tack för hjälpen.

Ursprungligen av wunderbaren:

Underbar sida!!

Vart kan man hitta den billigaste Ipod Mini 4 GB att köpa? Finns ju på applestor för 1895, men det måste finnas billigare på internet va? Hjälp

Här i Lule kostar den 1695:- så länge lagret räcker (nog slut nu).

1
Bevaka tråden