- kentarell
- Medlem ●
Tillverkade ett fodral för att skydda min iPod från repor. Använde ett gammalt glasögonfodral, och prydde med en fin Applelogga. Gratis och funktionellt.
Riktigt schysst med logan på fodralet hur gjorde du logan? :eek:
min egen übertjusiga design:
jag tycker "skin"-fodralen är lite fula och dessutom skyddar de ju inte där jag är mest livrädd för repor - skärmen. det här var en akutlösning som jag svängde ihop samma dag jag öppnade kartongen, jag tänkte nog då att det skulle vara i väntan på något bättre men jag är nog rätt nöjd i dag. det enda som är lite meckigt är ju att jag måste ta upp den för att byta låt eller ändra volym.
en ganska stor fördel är att det här fodralet är så gott som gratis - kostar bara lite garn och lite tid.
meeen, var finns det då? :rolleyes:
har du photoshop?.... annars använd paint som nån annan sa
men om du har photoshop så går du in image-->image size, i menyn och ändrar storleken där och sen spara bilen och lägger upp den lite mindre;)
Öka upplösningen på era skärmar istället
jag kör på 1280x1024, och tycker att det borde räcka.... sen förstörs ordningen på sidan;)
Kanske inget tillbehör men...... en moddad del från en Ericsson-laddare. Inte särskilt snyggt men mer praktiskt än en lång sladd. Praktiskt för oss med utländska iPods.
/Hugo
Smidigt, som du sa är det inte det snyggaste, men smidigt är det!
Kanske inget tillbehör men...... en moddad del från en Ericsson-laddare. Inte särskilt snyggt men mer praktiskt än en lång sladd. Praktiskt för oss med utländska iPods.
/Hugo
Det där var jävligt smart. Jag ska ta fram morakniven DIREKT jag kommer hem från jobbet! DIY!
Charlotte om du noobar på photoshop så kan du göra det i Paint också. ^^
Öppna bilden i Paint sen Ctrl + W.
Pascoe: snyggt fodral, vart har du fått apple loggan ifrån?
Den fick jag från pappa som i sin tur fick den från Apple när han köpte en G5a, trevligt om apple kunde sälja/ge bort sådana.