Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TnT

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-02-28 13:55

Tja !
Enligt appplestore bör min ipod mini 6gb pink komma inom de närmsta dagarna. Det jag undrar är ifall TnT som leverar ipodsen ringer innan de kommer för att lämna produkten?
Mvh Armie

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-02-28 14:09
Ursprungligen av Polly:

Tja !
Enligt appplestore bör min ipod mini 6gb pink komma inom de närmsta dagarna. Det jag undrar är ifall TnT som leverar ipodsen ringer innan de kommer för att lämna produkten?
Mvh Armie

Jag har hört om andra på 99mac.se där TNT inte ringt innan. Vissa har fått hämta upp paketet på
posten (tror jag det var..) då de ej varit hemma när budet kom. TNT har dock alltid ring mig innan
de kommer och jag har även fått paket lämnat till arbetsplatsen.

var kollar man på applestore var sitt paket är? För jag har beställt en nya Ipod mini och de sa att leverans tiden skulle vara två veckor..? ´Men men, var på applestore?

Ursprungligen av wlateR:

var kollar man på applestore var sitt paket är? För jag har beställt en nya Ipod mini och de sa att leverans tiden skulle vara två veckor..? ´Men men, var på applestore?

I mailet man får från applestore finns det en länk som visar status..

  • Medlem
  • 2005-02-28 16:07

Det är lite olika hur det går till. Tnt finns nämligen inte på alla orter, utan det är privata budfirmor som tnt anlitar därför skiljer det också sig om de ringer innan eller inte. Dom som kör här i Leksand ringer aldrig innan. När jag inte varit hemma har jag fått springa till posten och hämta ut paketet istället. Men du kan ju alltid ringa till tnt centralt och kolla vilken firma som kör sista biten. Ta sedan kontakt med dom och be att dom ringer innan! Man vill ju helst inte missa dom!

De ringer inte, de bara kommer.
Är du inte hemma ringer de till dig utanför din dörr.
och avtalar en ny tid där.

Så gjorde de för mig iallafall.

  • Medlem
  • 2005-02-28 19:21

Aja, jag har iaf sportlov nu så jag kommer att vara hemma i vilket fall.

1
Bevaka tråden