Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vänta på ipod 4g eller inte??

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej har just nu 850 låtar på håddisken allt som allt, 3,35 gb, brukar uppdater med ett prar nya låtar i månan, men tänkte antingen köpa en ipod mini, ipod 15 gb eller en ipod 15gb 4g
när nu den kommer? hoppas den är mindre till formatet iaf, om ja ska ha en ipod av nåt slag i två år, har ja typ behov av förutom 3,35 gben av 5-6 gb, men jag vet inte hur jag ska satsa mina surt förvärvade pengar på?? tänkte oxå använda nån ipod till att ersätta min microstereo, koppla den till ett par högtalare, så jag har behov av att ha alla låtar på ipoden samtidit,,,,,,,nån som kan hjälpa mig på traven??
eller ska ja vänta tills apple släpper en ny ipod mini med större håddisk kanske 6 gb??
eller det kanske tar för lång tid, vill inte vänta i evigheter....tacksam för svar!

Ursprungligen av robbie:

hej har just nu 850 låtar på håddisken allt som allt, 3,35 gb, brukar uppdater med ett prar nya låtar i månan, men tänkte antingen köpa en ipod mini, ipod 15 gb eller en ipod 15gb 4g
när nu den kommer? hoppas den är mindre till formatet iaf, om ja ska ha en ipod av nåt slag i två år, har ja typ behov av förutom 3,35 gben av 5-6 gb, men jag vet inte hur jag ska satsa mina surt förvärvade pengar på?? tänkte oxå använda nån ipod till att ersätta min microstereo, koppla den till ett par högtalare, så jag har behov av att ha alla låtar på ipoden samtidit,,,,,,,nån som kan hjälpa mig på traven??
eller ska ja vänta tills apple släpper en ny ipod mini med större håddisk kanske 6 gb??
eller det kanske tar för lång tid, vill inte vänta i evigheter....tacksam för svar!

iPod Mini sex gb låter lite för mycket framtid.

men om du nu behöver 5-6 gb extra förrutom musik kan du väl satsa på en iPod 15 gb, låter lagom för en användare som dig, + att Minin kommer kosta lika mycket här i Sverige som en vanlig 15 gb iPod kostar.
För er dödliga alltså, vi andra skaffar ju en Mini från Usa förstås

Ursprungligen av minipod:

iPod Mini sex gb låter lite för mycket framtid.

tänk vad mycke som kan hända på lite mer änn ett halvår..

Ett halvår är "mycket framtid" i datorernas/mp3-spelarnas värld ...

Precis, ett halvår är inte direkt en snar framtid.

I am right, you are wrong.
as usual.

1
Bevaka tråden