Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

secret features hidden inside the ipod shuffle...

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Looks like there might be some hidden features inside the ipod shuffle. Someone just inspected the USB and found some wierd stuff there.... :eek:

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-01 15:00

Seriöst, varenda en av dina inlägg tycks vara en hänvisning till något annat inlägg på ett annat forum. Är det något fel med att trycka in riktiga inlägg här istället?

Dra en copy/paste om inte annat så att det blir _lite_ substans, jag är inte på ipod.se för att pseudo-browsa ipodstudio...

Inte ett direkt problem, man kan alltid låta bli att läsa.

Ursprungligen av Linus:

Seriöst, varenda en av dina inlägg tycks vara en hänvisning till något annat inlägg på ett annat forum. Är det något fel med att trycka in riktiga inlägg här istället?

Dra en copy/paste om inte annat så att det blir _lite_ substans, jag är inte på ipod.se för att pseudo-browsa ipodstudio...

Inte ett direkt problem, man kan alltid låta bli att läsa.

Well, I didn't like to put in all the text as it's in English and this is really a Swedish forum, so I figured the best thing to do was to put in a little descriptive text and a link for those who were interested to read further in English. Sorry if it bothers you but I figure it's better this way. Plus there are pics etc.. in the article which don't need to be hosted twice...

Didier är våran ipodstudio korespondent.
Han är bra, låt honom leva, inget whine, läs inte hans topics om det stör dig.

Ursprungligen av minipod:

Didier är våran ipodstudio korespondent.
Han är bra, låt honom leva, inget whine, läs inte hans topics om det stör dig.

Håller med, I like what you are doing!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-02 00:37

Precis vad jag sa och ni har helt rätt, jag låter bli att läsa hans topics.

Lik förbannat tyder det på att detta är ett dåligt forum då det tydligen inte finns tillräckligt med själar att starta nya egna exklusiva topics. Länkar och parasiterande på annat innehåll säger ganska mycket om en site i mina ögon, tyvärr i detta fall.

Thanks guys above!! I've gone all red..

Linus, I honestly don't think it means that at all. I think it means that this forum is cool enough and tolerant enough to allow posting in another language and not to worry about links to other ipod-related sites. I also post links at the ipod studio to stories here sometimes, and no-one minds that either, though I doubt many can read anything here...

OTOH, if you'd like to discuss the subject in this thread I'd be only too happy to. It's meant to start a discussion here, not elsewhere as the discussion elsewhere already exists.

Didier, varför vill du skicka alla till "the ipod studio"?

Ursprungligen av Mr. Mango:

Didier, varför vill du skicka alla till "the ipod studio"?

LOL! I don't but I don't visit the other ipod sites too much as I can't stand fanboys or thousands of screaming children. If something interesting is written at IS that is not written here, I link over to it so you guys can catch it, too. You cannot copy and paste an entire article with pics here, nor is that something I'd wish to do (don't think you're even allowed to). Often an article will contain links to several sites and not just one, so it's just practical to post one link to the article...:)

Bevaka tråden