Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med iSkin EVo2....

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Funderar på ett iSkin Evo2, som verkar vara ett av d bättre iSkinsen. E dock bara lite fundersam kring vilken färg man ska ta?! E d nån som har "Artic" eller "Ghost" färgerna, som kan komma med nåt utlåtande?! Funderar på ifall skinet blir skitigt av smuts o damm o så....

Tacksam för lite kommentarer...

  • Medlem
  • 2005-03-02 12:43

Jag har "arctic", tror jag iallafall, jag fick den som utbyte för en "ebony" som sprack lite i hörnen vid displayen, men med det nya har jag inga problem (hittills iaf). Jag tycker att "arctic" är en riktigt juste färg, kanske skulle vilja ha ett mer genomskinligt skal, men det funkar.

Det fastnar en del skräp/damm och sånt, men det är ganska lätt att få bort, lite fukt och gnida lite bara.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-02 13:03
Ursprungligen av Fiction:

Funderar på ett iSkin Evo2, som verkar vara ett av d bättre iSkinsen. E dock bara lite fundersam kring vilken färg man ska ta?! E d nån som har "Artic" eller "Ghost" färgerna, som kan komma med nåt utlåtande?! Funderar på ifall skinet blir skitigt av smuts o damm o så....

Tacksam för lite kommentarer...

Jag har ett ganska så genomskinligt iSkin Evo2. Jag kan rekomendera det. Funkar fint fast det blir lite luddigt när man har det i fickan men det går lätt att borsta bort.

Tack för synpunkterna!!

Kommer nog o bli ett Artic då!! Tycker d kommer närmast en "naturell" Ipod look!!

  • Oregistrerad
  • 2005-03-03 15:37

Jag ha inte kollat så noga på deras hemsida, men finns det någon svensk affär eller hemsida som säljer dessa?
Tacksam för svar

  • Oregistrerad
  • 2005-03-03 16:25
Ursprungligen av Poddan:

Jag ha inte kollat så noga på deras hemsida, men finns det någon svensk affär eller hemsida som säljer dessa?
Tacksam för svar

Jodå, det finns. Köpte min på Macademic i Uppsala men det finns säkert på någon applestore eller liknande i närheten av dig. Annars är det möjligt att teknikmagasinet har.

1
Bevaka tråden