Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya Minin Packas upp

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2005-03-02 08:08
Ursprungligen av McCarthy:

Det verkar som om man har graverat sin iPod så skickar dom den från Kina. Jag beställde min i onsdagskväll och den gick från fabrik i lördagskväll. Tyvärr är inte trackingen uppdaterad sen i söndags. (http://www.apecode.com/appletrack/)

Man är ju så himla sugen...

Jag beställde också min i onsdagskväll och den gick från fabriken i lördags Detta är den senaste infon jag har fått: 01 mar 05 - Flight Booked - Apple, Shanghai
Har du hört nåt mer?

Man är som sagt väldigt sugen!

Ursprungligen av query:

Jag beställde också min i onsdagskväll och den gick från fabriken i lördags Detta är den senaste infon jag har fått: 01 mar 05 - Flight Booked - Apple, Shanghai
Har du hört nåt mer?

Man är som sagt väldigt sugen!

Dom är förvånansvärt sega från Shanghai verkar det. En aning frustrerande eftersom alla andra verkar få sina blixtsnabbt.

Jag fick "Flight Booked" i söndags och igår blev det "booking slot obtained" så man kan ju alltid hoppas att flighten lyfter idag eller imorrn så den kommer innan helgen.

Peppar, peppar...

Fan Tnt lurade mig eller rättare sagt första kvinnan jag prata med grrr.. enligt första kvinnan skulle jag få mina "minisar" runt kl 10-12 lunchtid altsså, men nu är klockan 14 och jag ringde de igen, då svarar en annan kvinna och säger att de leverar kl 10-12 till företag och kl 18-21 för privatpersoner. Surt får vännta ytterligare ~6 timmar :(.

Ursprungligen av Big ab:

Fan Tnt lurade mig eller rättare sagt första kvinnan jag prata med grrr.. enligt första kvinnan skulle jag få mina "minisar" runt kl 10-12 lunchtid altsså, men nu är klockan 14 och jag ringde de igen, då svarar en annan kvinna och säger att de leverar kl 10-12 till företag och kl 18-21 för privatpersoner. Surt får vännta ytterligare ~6 timmar :(.

SÅja nu fick jag mina minisar underbar liten pryl.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-02 14:28

Beställde min i måndags (28 feb) och fick den nu precis.

  • Medlem
  • 2005-03-02 15:51

Orka med alla : "Tjoho jag har beställt en iPod" inlägg.. det har nog dom flesta här på forumet gjort... Alla trådar verkar nu för tiden bli "När kommer min" - "Tjoho min kom nu!" - "Min är försenade eller liknande"....

Bara en tanke... =/

Börjat bli lätt sur nu. Beställde min Mini i fredags och betalade i måndags (bankgiro). Har fortfarande inte fått något brev eller något sånt att den är betald. Brukar det ta några dagar innan pengarna överförs eller?

  • Medlem
  • 2005-03-02 16:56

nej, egentligen inte men det kommer gå bra sörrö !
Själv fick jag min på en vecka, bankgiro är en ganska seg metod själv rekomenderar jag kreditkort. Min gamla köpte jag via bankgiro, det tog 1 dag innan pengarna var överförda.

Ursprungligen av Polly:

nej, egentligen inte men det kommer gå bra sörrö !
Själv fick jag min på en vecka, bankgiro är en ganska seg metod själv rekomenderar jag kreditkort. Min gamla köpte jag via bankgiro, det tog 1 dag innan pengarna var överförda.

Det hoppas jag verkligen

Bevaka tråden