Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod photo eller 20gb

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Var precis i London och fick min iPod stulen Och nu ska jag köpa ny så får jag tillbaka så mycket som jag köpte den för innan priserna sänktes Undrar om de e nån ide att köpa ipod photo? Vad är det som är så mycket bättre med den, eller e det bara det att man kan se på bilder med den?

Plus att man om några veckor kommer kunna köpa ett tillbehör som möjliggör överföring mellan digitalkamera och ipoden. Praktiskt tycker jag!
Iofs verkar ju det kanske ska fungerar på "vanliga" podar också, eller?

Ursprungligen av Possen:

Var precis i London och fick min iPod stulen Och nu ska jag köpa ny så får jag tillbaka så mycket som jag köpte den för innan priserna sänktes Undrar om de e nån ide att köpa ipod photo? Vad är det som är så mycket bättre med den, eller e det bara det att man kan se på bilder med den?

Längre batteritid - 15 timmar. Asbra skärm.

För ~500kr får man 10GB mer utymme, bättre batterikapacitet, färgskärm, möjlighet att föra över bilder från digitalkameran och visa dem på t.ex en TV ... jag skulle iaf inte tvekat.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-03 15:32

Förutom att man kan se bilder så ha man en riktigt fin färgskärm att vila ögonen på.
Klart roligare än dom standard skärma som sitter i andra iPods.
En iPod Photo 30gb kostar ca 3500:- på applestore.se och 3145:- med csn-kortet.
Ett bra köp enligt mig, fick själv min i går

1
Bevaka tråden