Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ladda?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-04 12:58

När ja får min Ipod mini (om 2 veckor.......) så undrar ja om man måste ladda upp batteriet fult innan man börjar pilla på den? är det som på en mobiltelefon att man ska ladda den ett visst antal timmar innan man ens rör den?

Ursprungligen av Wacko:

När ja får min Ipod mini (om 2 veckor.......) så undrar ja om man måste ladda upp batteriet fult innan man börjar pilla på den? är det som på en mobiltelefon att man ska ladda den ett visst antal timmar innan man ens rör den?

Nope, you can charge it as you like.

Wacko bra fråga.. Jag har undrat samma sak.. Men så man behöver inte alltså ladda den som en ny mobil? göttt..

This is all on Apple's site, guys....

Notes

1. Rechargeable batteries have a limited number of charge cycles and may eventually need to be replaced. Battery life and number of charge cycles vary by use and settings.
2. The iPod uses a lithium-ion battery and does not need to be conditioned.

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61475

  • Medlem
  • 2005-03-04 15:11

okej schysst.

  • Medlem
  • 2005-03-04 17:51

Jag fick min ipod mini i tisdags, batteriet var nästan fulladdat när jag fick den.

  • Medlem
  • 2005-03-04 21:02
Ursprungligen av Polly:

Jag fick min ipod mini i tisdags, batteriet var nästan fulladdat när jag fick den.

hoppas mitt också e de när min kommer hatar att man måste vänta på att den ska laddas innan man får testa den haha:D

1
Bevaka tråden