Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bra service

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag måste bara säga att Applestore ska ha cred för bra service!

Beställde min Ipod Mini 6Gb förra torsdagen (24/2) på kvällen, på måndagen så kom TNT med mitt paket...

Men dock så var jag inte nöjd med Ipoden, den kändes glapp i "klickhjulet" och på knappen i mitten. Jag ringde Applestore idag och förklarade att jag ville byta ut den. Inga problem, på måndag eller tisdag kommer TNT hem till mig, hämtar upp Ipoden samtidigt som en ny skickas till mig.

Det återstår att se om allt flyter på så här bra hela vägen...

Men hittils har servicen varit utmärkt!

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-04 18:51

klart det är trevligt med bra service på företag, men det känns lite som att sånt tappar värdet när det ändå är defekta varor.

bra service ? har ej fått min ipod från service än lämnade in den 6/2 hej från boa.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-03-05 01:01
Ursprungligen av dr_F0xx:

Jag måste bara säga att Applestore ska ha cred för bra service!

Beställde min Ipod Mini 6Gb förra torsdagen (24/2) på kvällen, på måndagen så kom TNT med mitt paket...

Men dock så var jag inte nöjd med Ipoden, den kändes glapp i "klickhjulet" och på knappen i mitten. Jag ringde Applestore idag och förklarade att jag ville byta ut den. Inga problem, på måndag eller tisdag kommer TNT hem till mig, hämtar upp Ipoden samtidigt som en ny skickas till mig.

Det återstår att se om allt flyter på så här bra hela vägen...

Men hittils har servicen varit utmärkt!

Jag har varit med om samma sak. Beställde den 24:e, fick den i tisdags, hade 'glapp i hjulet'. Efter att
ha testat en annan (2G) mini ringde jag idag till Apple Store. En ny är redan bokad med prio 1 (låter bra i alla fall..), och TNT kommer och hämtar den defekta i början av nästa vecka. Bra bemötande och allt verkar gå smidigt. Cred till Apple Store från mig med.

1
Bevaka tråden