Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad tror ni pojkar små?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://www.gizmodo.com/archives/images/iPod_5G.jpg

Mycket intressant tolkning,
bra gjord men kommer inte hele vägen fram!

LOL! Looks alot like an Olympus m:robe 500i to me, and that player is not popular with reviewers right now.

Here's a better pic I just found.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-04 23:40
Ursprungligen av didier:

Here's a better pic I just found.

haha, fan så löjligt det såg ut med en stor display och tre feta monokrom-ikoner.

  • Medlem
  • 2005-03-05 09:03

Riktigt nice, någon som har en aning om när den når svenska marknaden??
Har ju precis köpt en photo.. vill inte att den ska bli antik på 1vecka men samtidigt vore det sjukt nice med en mediaspelare från apple..

  • Oregistrerad
  • 2005-03-05 09:21

Har den släppts på någon annan marknad än?
5g eller var det bara en tolkning?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-05 11:42
Ursprungligen av AndreasJ:

Har den släppts på någon annan marknad än?
5g eller var det bara en tolkning?

som han sagt: "Mycket intressant tolkning, bra gjord men kommer inte hele vägen fram!"

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-03-05 14:10

det stora felet med översta bilden är ju att menyn ligger i underkant! -en pc-*host*nörd som gjort den... -har nog aldrig suttit vid en mac...

ser överlägset ut.

men inget för mig då den största är typ 5 gånger större än min hårddisk..

ja, jag vet att de är ett påhitt.

  • Medlem
  • 2005-03-06 19:51

Nån sån tror jag det kommer att ta lång tid innan vi ser som iPod... Känns inte specielt apple..

Den ser väldigt cool ut men den är lååååååångt ifrån verklig. Om ni vill se likande produkt från apple så får ni vänta typ 3 år. Apple uppdaterar sin ipod serie väldigt försiktigt och har inga planer på att lansera en multimedia spelare/handdator dom närmaste åren. Men iden är ju väldigt fräsch.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-08 14:51

Du verkar ha insikt i Apples verksamhet, men är du inte lite för ung för att jobba på deras utvecklingsavdelning? (Vilket man kan tro att du gör)

1
Bevaka tråden