Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörsnäckor

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena!
Hur är hörlurarna som följer med iPod Mini? Är det samma som kommer med iPod Shuffle? Alltså, inte särskilt bra?
I s f är jag intresserad av vilka hörsnäckor man bör köpa. Bör man köpa in-ear eller vanliga hörsnäckor? Vill ha så bra ljud som möjligt till ett ganska billigt pris (inte för många hundralappar alltså).

  • Medlem
  • Västerås
  • 2005-03-06 18:36
Ursprungligen av Anders Båth:

Tjena!
Hur är hörlurarna som följer med iPod Mini? Är det samma som kommer med iPod Shuffle? Alltså, inte särskilt bra?
I s f är jag intresserad av vilka hörsnäckor man bör köpa. Bör man köpa in-ear eller vanliga hörsnäckor? Vill ha så bra ljud som möjligt till ett ganska billigt pris (inte för många hundralappar alltså).

InEar annars försvinner ju nästa alla bas.
Koss The Plugg ska du köpa! är hel nöjd med mina!

Jo, jag har de till min iPod Shuffle, och tycker de e ok, men det är för oklart ljud. Basen däremot är ju väldigt bra, men som sagt, vill ha mer diskant.

  • Medlem
  • 2005-03-13 16:13
Ursprungligen av Anders Båth:

Jo, jag har de till min iPod Shuffle, och tycker de e ok, men det är för oklart ljud. Basen däremot är ju väldigt bra, men som sagt, vill ha mer diskant.

Skulle då satsa på att köpa att köpa ett par Koss Porta Pro. Dom är inte riktigt lika smidiga som pluggar, men är hopfällbara. Ljudet är fenomenalt och "världens Bästa" lurar, är fortfarande världens bästa.

1
Bevaka tråden