Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Längsta Albumnamnet på din iPod

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Inspirerad av tråden om längsta låttiteln, kommer här: *trumvirvel* Längsta albumtiteln!

"A nod is as good as a wink, to a blind horse that is" - Faces

• Medlem
  • 2005-03-07 11:37

Nja måste la finnas nått längre.. ska leta lite i iPoden

Försök bara!

"Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever"

Explosions in the Sky

"This Is a Long Drive for Someone With Nothing to Think About" - Modest Mouse

Ursprungligen av Carl-Johan:

Inspirerad av tråden om längsta låttiteln, kommer här: *trumvirvel* Längsta albumtiteln!

"A nod is as good as a wink, to a blind horse that is" - Faces

"Chocolate starfish and the hot dog flavoured water" - Limp Bizkit - spöar ju faktiskt din faces...

jag erkänner mig klart besegrad *snyft*

• Medlem
  • 2005-03-11 10:41

Längsta albumtiteln på min ipod är Fiona Apples

When The Pawn Hits The Conflicts He Thinks Like A King What He Knows Throws The Blows When He Goes To The Fight And Hell Win The Whole Thing Fore He Enters The Ring Theres No Body To Batter When Your Mind Is Your Might So When You Go Solo, You Hold Your..

...den fortsätter lite till, men det får inte plats på podden:

...Own Hand and Remember That Depth Is the Greatest of Heights and If You Know Where You Stand, Then You Know Where to Land and If You Fall It Won't Matter, Cuz You'll Know That You're Right.

Beat that

• Oregistrerad
  • 2005-03-11 15:11

Detta är i alla fall mitt längsta albumnamn: Metal Gear Solid 2 Substance Limited Sound Track Ultimate Sorter Edition.

1
Bevaka tråden