Tyckte att det var dags att presentera sig på Forumet nu, även om jag läst o varit medlem ett tag redan!!

Bodde me en amerikanare förra terminen här nere, som var Ipodfanatiker, så han övertygade mig om hur bra dom var!! Sen har d tyvärr tagit lite tid o verkligen få tag på en Ipod....

Först köpte en kompis en Ipod 40Gb 4G åt mig i Singapore, på vägen hem t Sverige, som jag skulle få när hon kom tillbax ner t Australien. Men medan hon var kvar i Sverige kom jag på att jag ville ha en Photo istället, så jag (eller hon ) sålde den åt mig för 3500, vilket känns som en rätt schysst affär nu....sen så lyckades hon köpa en 40Gb Photo åt mig i Hong Kong på vägen ner hit. 2 timmar innan Apple bestämde sig för o sänka priset....så den fick hon lämna tillbax....å igår så beställde jag en Ipod 60Gb Photo från Apple i Australien, med studenrabatt. Kommer kosta 3200 kr, vilket känns som helt ok!!

Så nu e jag snart då äntligen Ipod ägare, o inte bara Ipod fanatiker...enda fördelen med alla dröjsmål har dock varit att jag hunnit läsa på kring ALLT som finns o veta kring Ipods, o förhoppningsvis kan fixa d flesta problem....

(E förresten 32 grader i Australien idag, om nån undrade.... )