Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Din iPod:D

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-08 18:41

Haj haj. I den här tråden tycker jag att alla kan lägga upp bilder på sina minis, varsågoda och börja langa upp

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-08 19:54

finns redan trådar när alla ska ha flashiga gallerier på sina "speciella" iPods.
typ "här är min iPod, den matchar min mobiltelefon" osv osv osv

känns så jäääkla geekigt.
musikspelare, inte livsstil.

Kan ju slänga in en liten(?) bild på hur det ser ut när en shuffle sitter på laddning i usb-hubben i en gamal 15" studio display… Så retar det alltig någon
(Speciellt som det är taget med en sur logitech webcam i motljus… Med puckade färginställningar )
((Och alldeles i synnerhet eftersom det inte är en Mini ))

  • Medlem
  • 2005-03-08 20:38
Ursprungligen av Pär:

Kan ju slänga in en liten(?) bild på hur det ser ut när en shuffle sitter på laddning i usb-hubben i en gamal 15" studio display… Så retar det alltig någon
(Speciellt som det är taget med en sur logitech webcam i motljus… Med puckade färginställningar )
((Och alldeles i synnerhet eftersom det inte är en Mini ))

Så rebelliskt

Jag bifogar en bild på min iPod då som inte är en mini:

ANARKI!

Då är jag väl lydig och lägger in en bild på min mini
EDIT: Opsan, det där är definitivt INTE min mini, men min syrras

  • Medlem
  • 2005-03-08 23:43

Haha... Jag kan inte förstå hur så många, oberoende av varandra, kan komma på idén att folk ska fotografera något som på inget sätt har en personlig karaktär. En ipod mini ser ut som en ipod mini! Om den fotograferas vid en stor mobiltelefon ser man att minin är mindre än mobiltelefonen. Fotograferas den vid en liten mobiltelefon ser man att den är större än mobiltelefonen. Fan, man kan ju lik väl lägga upp den här bilden!

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-08 23:46

kunde inte sagt det bättre själv.
iofs ganska komiskt att se alla suddiga, gryniga och helt galna "artistiska" bilder.

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-03-09 10:11

Här kommer en (suddig bild :rolleyes: ) på min iPod mini...

Här är min..

1
Bevaka tråden