Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Carrier : TNT Nederland B.V.

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-05 17:31

När ja går in på appels spårnings sida så står det nu

"Carrier : TNT Nederland B.V."

betyder det att ipoden är där eller? i så fall hur långtid tror ni de kan ta där i från borde inte ta så långtid tycker man

Ursprungligen av Wacko:

När ja går in på appels spårnings sida så står det nu

"Carrier : TNT Nederland B.V."

betyder det att ipoden är där eller? i så fall hur långtid tror ni de kan ta där i från borde inte ta så långtid tycker man

carrier betyder att det är tnt holland som har den, ang lev.tid så kolla i tidigare trådar om detta ämne.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-05 17:50

Jag vet inte om jag hade ovanlig tur, men jag fick ett leveransmail från Apple i torsdags där de sa att Shufflen skickats och att den skulle levereras inom 3-4 arbetsdagar. Den kom igår fredag.

  • Medlem
  • 2005-03-05 18:19
Ursprungligen av macce:

Jag vet inte om jag hade ovanlig tur, men jag fick ett leveransmail från Apple i torsdags där de sa att Shufflen skickats och att den skulle levereras inom 3-4 arbetsdagar. Den kom igår fredag.

jävlar udu hade nog riktigt tur:D

cokej tack, fan ja som trodde att den va där nere:P:D

Min iPod har äntligen kommit upp TNTs sida efter att bara ha synts på http://www.apecode.com/appletrack/.

Vad betyder det? Att den är i Belgien? Eller har dom skeppat den direkt till Stockholm? Nå'n som vet hur det brukar funka?

  • Oregistrerad
  • 2005-03-09 13:14
Ursprungligen av McCarthy:

Min iPod har äntligen kommit upp TNTs sida efter att bara ha synts på http://www.apecode.com/appletrack/.

Vad betyder det? Att den är i Belgien? Eller har dom skeppat den direkt till Stockholm? Nå'n som vet hur det brukar funka?

Hur lång tid tog det mellan det att apecode visade att den anlänt till Luxemburg (där är den i mitt fall iaf) tills dess att den kom upp på TNTs sida? Enligt apecode kom min iPod mini fram till Luxemburg i fredags (4/3), men jag ser ännu inget på TNTs sida

  • Medlem
  • 2005-03-09 13:42

Det senaste som står angående min är:
03 mar 05, 90 75, truck arrived at final destination
Sedan dess har inget hänt. Inget hos K&N, inget hos TNT.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-09 13:57

Då är vi i samma sits, Keqs.

Undrar om det ger nåt att ringa TNT... de borde ju inte veta mer än vad som står på deras sida (dvs ingenting)

  • Medlem
  • 2005-03-09 14:15

För er som inte kan hitta era appleprylar idag så har jag pratat med tnt och apple och det verkar vara något strul men tnts uppmärkning av gods, nånting sånt så trots att jag fick besked om leverans igår så finns ingen lev. inregistrerad hos tnt. 2 bad!

EDIT: Verkar vara fixat nu.

1
Bevaka tråden