Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stänga av "Nu spelas"

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-09 23:28

En dum fråga kanske, men kan man stänga av Bandnamn, titel och den mätare som visar hur långt låten har spelats? Jag testade att trycka på mittknappen, då kan man byta så att det bara står titel och bandnamn mätaren byts ut till 5 "stjärnor". Men efter ett par sekunder kommer den vanliga mätaren fram igen. Är det en lång titel så scrollar den under hela låten.

Detta måste ju ta på batteriet. Varför kan man inte stänga av detta, eller kan man det?

//NUmB

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-09 23:48

tror tyvärr inte detta går.
hade dock varit trevligt med lite fler inställningsmöjligheter - lite lösare firmware.

  • Medlem
  • 2005-03-10 18:51

Det är ju lite lustigt att man kan byta till den andra mätaren och de "* * * * *", när den ändå efter ett par sekunder byter tillbaka till standard... Varför finns den funnktionen då kan man undra.

//NUmB

Ursprungligen av NUmB:

Det är ju lite lustigt att man kan byta till den andra mätaren och de "* * * * *", när den ändå efter ett par sekunder byter tillbaka till standard... Varför finns den funnktionen då kan man undra.

Varför den andra mätaren och ***** finns? Jo den andra mätaren spolar man snabbt med och ***** ger möjlighet att sätta betyg.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-10 21:02

skickar de bara med manual till vissa iPod minis?

Ursprungligen av erik:

skickar de bara med manual till vissa iPod minis?

Nej till alla. Men kanske inte manual till manualen

  • Medlem
  • 2005-03-11 18:56
Ursprungligen av thepressureofdays:

Nej till alla. Men kanske inte manual till manualen

Ursäkta då, jag trodde man kunde ställa frågor i detta forum. Det är klart, jag inledde mitt första inlägg med "En dum fråga kanske..." och här fick jag ett otroligt dumt svar, så jag får väl skylla mig själv.

//NUmB

Ursprungligen av NUmB:

Ursäkta då, jag trodde man kunde ställa frågor i detta forum. Det är klart, jag inledde mitt första inlägg med "En dum fråga kanske..." och här fick jag ett otroligt dumt svar, så jag får väl skylla mig själv.

Haha, klart man ska ställa frågor! Fortsätt med det

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-12-02 19:37

hmm

Ursprungligen av thepressureofdays:

Haha, klart man ska ställa frågor! Fortsätt med det

jag tror man kan stänga av det om man sätter på "hold" , som sitter på ovan-sidan av nanon

  • Medlem
  • 2005-12-02 19:47

Alltså jag tror inte att det tar så himla mycket på batteriet så att man skulle märka om man fick det avstängt. Det går inte att ha något annat än låtnamn och artist på minin, och stjärnorna är som sagt en betygssättining på låten

1
Bevaka tråden