Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod Support

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, sitter här med min 4g 40gigare och har fått ett problem. Jag tror att det är ett batteriproblem, men är inte säker. De e så att emellanåt kan jag inte starta min ipod och när jag kan det så måste den vara strömförsörjd och ibland funkar inte mitt hjul.
Jag har prövat alla de steg jag skulle göra för att föesöka då den att fungera riktigt, men utan att lyckas. Nu hade jag tänkt att försöka få den att bli reparerad. Jag köpte den den 3/9-2004, alltså för mer än 3 månader sedan och det tror jag innebär att man inte har support garantin kvar eller något sådant
När jag försöker att registrera min reparation så står det att enligt registret så har min garanti gått ut, hur kommer det sig? Sen står det att om man e säker på att man har sin 1 års garanti kvar så kan man faxa sin värdehandling till dem, alltså kvittot. Jag tycker att detta låter väldigt krångligt... har jag gjort fel någonstan eller? HJÄLP!

kan ingen svara på min fråga eller??

  • Medlem
  • 2005-03-11 11:00
Ursprungligen av Borkan:

kan ingen svara på min fråga eller??

Ring till dem, de har funkat för mig

1
Bevaka tråden