Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan jag föra över låtarna samtidigt som jag laddar min Ipod Photo första gången?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej.
jag har precis fått min nya ipod photo 30gig och undrar om jag kan både ladda den och föra över musik på den vid första laddningen. Borde jag låta den ladda för sig själv och sen överföra låtar när den är helt fulladdad?

hoppas på svar//

Ursprungligen av rattha86:

hej.
jag har precis fått min nya ipod photo 30gig och undrar om jag kan både ladda den och föra över musik på den vid första laddningen. Borde jag låta den ladda för sig själv och sen överföra låtar när den är helt fulladdad?

hoppas på svar//

Exakt hur sugen e du på att lägga över låtarna egentligen?!!! Tålamod e en dygd....

Ursprungligen av Fiction:

Exakt hur sugen e du på att lägga över låtarna egentligen?!!! Tålamod e en dygd....

Så man ska alltså vänta med att lägga över låtarna ? Är det bättre för battriet eller ?

Klart du kan, men ta det säkra före det osäkra...

Det ska inte vara något problem. Själv skickade jag över låtar på en gång och både spelaren och batteriet mår helt bra:D Jag tror nog batteriet är laddat när man får spelaren. Apple säger ju inget om hur man ska ladda batteriet första gången.

1
Bevaka tråden