Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ipod-mic?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Går det att använda Ipod mini som fickminne. Alltså kan man spela in röstljud. Var ansluter man i så fall en mic, vad finns för lämplig mic, pris?
Eller finns det rent av en inbyggd mic någonstans?

Ursprungligen av stoffe:

Går det att använda Ipod mini som fickminne. Alltså kan man spela in röstljud. Var ansluter man i så fall en mic, vad finns för lämplig mic, pris?
Eller finns det rent av en inbyggd mic någonstans?

Är det verkligen ingen här som kan svara på detta? Jag trodde Ni var ipod freaks......

  • Medlem
  • 2005-03-15 12:53
Ursprungligen av stoffe:

Är det verkligen ingen här som kan svara på detta? Jag trodde Ni var ipod freaks......

Vad jag vet så går det inte spela in ljud på minin, däremot finns det tillbehör till stora ipoden för inspelning som man kopplar in i hörlursuttaget. Skulle bli jätte glad om det visade sig att det går att spela in på minin också men vad jag har hittat så går det inte än iaf.

Ursprungligen av mione:

Vad jag vet så går det inte spela in ljud på minin, däremot finns det tillbehör till stora ipoden för inspelning som man kopplar in i hörlursuttaget. Skulle bli jätte glad om det visade sig att det går att spela in på minin också men vad jag har hittat så går det inte än iaf.

Det är ju, isf, verkligen en brist opå en så dyr spelare.

  • Medlem
  • 2005-03-15 14:46

iTalk är det väll som gäller

1
Bevaka tråden