Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

microsoft snabbknappar & iTunes

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

har lite strul här...

använder microsoft wireless multimedia keyboard som har snabbknappar att sköta valfri mediaspelare med.

problemet är att knapptryckningarna på något konstigt sätt uppfattas som dubbelklick vilket medför att play/paus funktionen inte fungerar samt att skip-funktionerna gör att man hoppar fram två låtar istf en...

har läst på diverse mac-sidor om fler med samma problem men utan någon lösning... vänder mig nu till er här på ipod.se...har nån någon lösning? nått script eller nått?

det ska väl också fram att jag sitter på en pc med winXP...

tack!

Ursprungligen av brucelee:

har lite strul här...

använder microsoft wireless multimedia keyboard som har snabbknappar att sköta valfri mediaspelare med.

problemet är att knapptryckningarna på något konstigt sätt uppfattas som dubbelklick vilket medför att play/paus funktionen inte fungerar samt att skip-funktionerna gör att man hoppar fram två låtar istf en...

har läst på diverse mac-sidor om fler med samma problem men utan någon lösning... vänder mig nu till er här på ipod.se...har nån någon lösning? nått script eller nått?

det ska väl också fram att jag sitter på en pc med winXP...

tack!

Tja, det har väl nått att göra med propgramvaran till ditt tangentbord. Jag har en trådlöst logitech som har bra stöd för iTunes. Har ni kollat med Microsoft?

Ursprungligen av brucelee:

har lite strul här...

använder microsoft wireless multimedia keyboard som har snabbknappar att sköta valfri mediaspelare med.

problemet är att knapptryckningarna på något konstigt sätt uppfattas som dubbelklick vilket medför att play/paus funktionen inte fungerar samt att skip-funktionerna gör att man hoppar fram två låtar istf en...

har läst på diverse mac-sidor om fler med samma problem men utan någon lösning... vänder mig nu till er här på ipod.se...har nån någon lösning? nått script eller nått?

det ska väl också fram att jag sitter på en pc med winXP...

tack!

Har inget med iTunes att göra. jag sitter med ett microsoft natural pro keyboard o känner av samma sak i winamp. Men bara ibland :eek: (typ var 5'e gång jag trycker eller så).

1
Bevaka tråden