Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod synkning till iTunes, fråga.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Jag har nyligen installerat XP på min dator, jupp PC, och har en fråga om synkningen av iPoden.

Nu är det så att jag har mer musik i iTunes än vad som rymms i iPoden, så jag kan inte köra automatisk synkning, för då finns det ju inte plats nog i ipoden.

Alltså kör jag manuellt och flyttar musik mellan dem, men hur kan man få över "Playcount" mellan dem, ja så om jag skulle ha spelar en låt 100 gånger i den ena så att det sen finns reggat i den andra med, fattar ni?

Samma sak med låtarnas betyg?

Går det?

Dr Tinnitus

Jag har uppfattat att playcount inte flyttas mellan iTunes och iPoden, men att betygen gör det. Men jag kan ha fel!

Ursprungligen av Dr Tinnitus:

Hej.

Jag har nyligen installerat XP på min dator, jupp PC, och har en fråga om synkningen av iPoden.

Nu är det så att jag har mer musik i iTunes än vad som rymms i iPoden, så jag kan inte köra automatisk synkning, för då finns det ju inte plats nog i ipoden.

Alltså kör jag manuellt och flyttar musik mellan dem, men hur kan man få över "Playcount" mellan dem, ja så om jag skulle ha spelar en låt 100 gånger i den ena så att det sen finns reggat i den andra med, fattar ni?

Samma sak med låtarnas betyg?

Går det?

Dr Tinnitus

Om nu autosynkar en eller flera listor så hänger åtminstone "last-played" och "playcount" med.

1
Bevaka tråden