Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vet någon hur länge apple leverarar sin Apple Photo Ipod?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.
Det är så att jag köpte igår min Apple Photo Ipod 30gig ifrån Applestore via min Csn kort. Det står att det ska leveraras inom 24timmar. Min fråga var då om någon har beställt nåt ifrån Apple store och hur länge det tog för er att få hem produketen. Och om dem kommer utanför dörren eller om får en medelanden att mans ka hämta den på den närmaste posten??

Hoppas på svar//

  • Oregistrerad
  • 2005-03-07 23:50
Ursprungligen av rattha86:

Hej.
Det är så att jag köpte igår min Apple Photo Ipod 30gig ifrån Applestore via min Csn kort. Det står att det ska leveraras inom 24timmar. Min fråga var då om någon har beställt nåt ifrån Apple store och hur länge det tog för er att få hem produketen. Och om dem kommer utanför dörren eller om får en medelanden att mans ka hämta den på den närmaste posten??

Hoppas på svar//

Räkna inte med några 24 timmar... Snacka med en lirare på apple store förra veckan och vill veta lev. tid på en 30 gigare jag ska beställa imorrn, visserligen med en gravering men det skulle tydligen ta dryga två veckor sa han. Men hoppas liksom du på en snabb leverans, då jag är frukansvärt trött på radio samt dess usla mottagning till min S700...

Hoppas din lev. går fort!
Meddela sen hur lång tid det tog, skulle va kul och veta...

  • Oregistrerad
  • 2005-03-08 00:50
Ursprungligen av rattha86:

Hej.
Det är så att jag köpte igår min Apple Photo Ipod 30gig ifrån Applestore via min Csn kort. Det står att det ska leveraras inom 24timmar. Min fråga var då om någon har beställt nåt ifrån Apple store och hur länge det tog för er att få hem produketen. Och om dem kommer utanför dörren eller om får en medelanden att mans ka hämta den på den närmaste posten??

Hoppas på svar//

Jag betällde min iPod Photo förra lördagen 26/2 och fick den den 2/3, alltså 4 dagar.
Vill tillägga att jag inte tog någon gravering. Jag änvände min brors csn-kort och fick den 300:- billigare.
Betalar du med kreditkort, vilket är det enda alternativet om man handlar för under 7500:-, så kommer paketet med bud. 300:- billigare, gratis frakt och leverans direkt hem till dörren. Kan inte bli mer bekvämmare!

Angående beställning av ipod

Ursprungligen av Poddan:

Jag betällde min iPod Photo förra lördagen 26/2 och fick den den 2/3, alltså 4 dagar.
Vill tillägga att jag inte tog någon gravering. Jag änvände min brors csn-kort och fick den 300:- billigare.
Betalar du med kreditkort, vilket är det enda alternativet om man handlar för under 7500:-, så kommer paketet med bud. 300:- billigare, gratis frakt och leverans direkt hem till dörren. Kan inte bli mer bekvämmare!

hehe men ringde dem hem innan eller kom dem en viss tid punkt :rolleyes:

Ursprungligen av rattha86:

hehe men ringde dem hem innan eller kom dem en viss tid punkt :rolleyes:

Det verkar vara olika beronde på vilket bolag som kör på just din ort. Du kan oxå kolla i tidigare trådar då detta ämne har diskuterats väldigt mycket..

  • Oregistrerad
  • 2005-03-08 17:59
Ursprungligen av rattha86:

hehe men ringde dem hem innan eller kom dem en viss tid punkt :rolleyes:

Dom ringde innan. Sen kom dom vid halv-ett tiden.

Ursprungligen av Poddan:

Betalar du med kreditkort, vilket är det enda alternativet om man handlar för under 7500:-, så kommer paketet med bud. 300:- billigare, gratis frakt och leverans direkt hem till dörren. Kan inte bli mer bekvämmare!

Är det det enda alternativet? Jag valde att betala med bankgiro när jag skrev min beställning, vilket den apple-storen inte verkade ha nåt emot, fast jag skickade aldrig iväg beställningen pga pengabrist.. och den summan låg på 3145:-
Låter konstigt att man bara ska kunna betala med kreditkort.. Då dom har flera andra alternativ..
Ska köpa min iPod photo 30GB den 25:e. Underbara dag.

Fick min ipod photo 30gb. Jag beställde den lördag 18:40 och en man kom från TNT kom och knackde på min dörr i morse och höll ett paket åt mig i sin hand:D.

Ursprungligen av homeboy87:

Fick min ipod photo 30gb. Jag beställde den lördag 18:40 och en man kom från TNT kom och knackde på min dörr i morse och höll ett paket åt mig i sin hand:D.

hehe.. blev du inte glad dååå:p
vafan jag måste vänta tills på fredagen...... eller kanske tidigare.. jag beställte den i lördags oxå.. menmen du hade tur:p

  • Oregistrerad
  • 2005-03-15 11:50

Vilka kör ut i Stockholm?

  • Medlem
  • 2005-03-15 13:56
Ursprungligen av AndreasJ:

Vilka kör ut i Stockholm?

UPS! De brukar göra ett strålande jobb och ringa om man inte är hemma!

För att förtydliga, på Apples hemsida står det att den SKICKAS inom 24timmar, definitivt inte att den LEVERERAS inom 24h, om så vore fallet skulle de säkert kosta en 500:- extra i frakt.

1
Bevaka tråden