Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Akt hjälp, Minin sönder?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Danderyd
  • 2005-03-17 12:54

Tjena alla!

Satt precis på planet pa väg hem fråna Bangkok och skulle sätta på min kära Mini. Till min stora förvåning visade sig först Apple loggan och sen en folder med ett blinkade utropstecken. Vad har hänt? Köpte den för ett halvår sedan ungefär, då finns det väl garanti kvar?

Tack pa förhand!

/A

Om det inte löser sig (med de tips som finns i andra trådar och på apples hemsida) då föreslår jag att du beställer service på din ipod från apple. Jag gjorde det med min ipod och det har hittills fungerat smidigt (den befinner sig just nu i en fabrik i Holland).

De kom med bud hem till mig och lämnade en kartong som jag sedan lade ipoden i. Beställde ett nytt bud som kom till mitt jobb och hämtade ipoden och dagen efter anlände den fabriken i Holland... Hoppas nu bara att den kommer hem snart också.

Och garantin ska gälla ett år så har du haft din ett halvår så är det såklart gratis att använda sig av appels service.

Lycka till

Sara

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2005-03-17 14:06

Har testat alla tipsen som anges på Apples hemsida, inget fungerade och vad jag kan se gick det inte ens att återställa Ipoden.

Ska skicka den på service nu i alla fall och får hoppas att det tar lika långt tid som när man fick ett par nya lurar, alltså 3 dagar

Tack för hjälpen.

1
Bevaka tråden