Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En fråga om iTunes

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-15 18:21

Jag har förstått att om jag tar bort en låt ur Itunes och sen kopllar in ipoden så försvinner låten från ipoden visst?
men är det om jag tar bort en låt från den vanliga iTunes spelaren eller om jag tar bort en låt från "Ipod iTunes spelaren"?

Va vad menar du? det finns bara en iTunes på din dator väl?

Tar du bort en låt från dit bibliotek så kommer den att försvinna när du kopplar in din iPod (bara om du har automatisk synkning påslaget

• Medlem
  • 2005-03-15 21:37
Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Va vad menar du? det finns bara en iTunes på din dator väl?

Tar du bort en låt från dit bibliotek så kommer den att försvinna när du kopplar in din iPod (bara om du har automatisk synkning påslaget

¨

Ja menar, när man kopllat in Ipoden till datan så får man upp en extra meny på sidan där din "ipods namn" står och klickar du på den får du upp listan på alla dina låtar som finns på ipoden. Är det hur den som de förvinner om man tar bort en låt lr i den vanliga listan på låtar som fylls på bara man spelar upp en låt utan att ha ipoden in kopplad, hoppas du fattar.

• Medlem
  • International user
  • 2005-03-16 17:50
Ursprungligen av Wacko:

¨

Ja menar, när man kopllat in Ipoden till datan så får man upp en extra meny på sidan där din "ipods namn" står och klickar du på den får du upp listan på alla dina låtar som finns på ipoden. Är det hur den som de förvinner om man tar bort en låt lr i den vanliga listan på låtar som fylls på bara man spelar upp en låt utan att ha ipoden in kopplad, hoppas du fattar.

Jo, tar du bort en låt från biblioteket (den vanliga listan som du kallar den) och har valt att synkronisera allting (och inte bara en speciell spellista) försvinner den från din iPod nästa gång du synkar den.

• Medlem
  • 2005-03-17 15:06
Ursprungligen av Spiken:

Jo, tar du bort en låt från biblioteket (den vanliga listan som du kallar den) och har valt att synkronisera allting (och inte bara en speciell spellista) försvinner den från din iPod nästa gång du synkar den.

okej tack

1
Bevaka tråden