Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fordral för iPod mini när man ska träna

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Har nu äntligeninförskaffat en iPod mini och söker nu med ljus och lykta efter den ultimata hållaren för träningsanvändning.
Ska fungera för såväl ute (cykel, löpning) som inne på gymmet.

Har någon ett bra tips?

Armbandet?

Marware TrailVue?

Beställde ett därifrån, tog en vecka att få det med posten. Ett riktigt bra köp.

www.marware.com

• Medlem
  • Borås
  • 2005-03-22 19:21
Ursprungligen av ragland:

Marware TrailVue?

Beställde ett därifrån, tog en vecka att få det med posten. Ett riktigt bra köp.

www.marware.com

Nu blev jag och min fru sugna på en TrailVue Ljusblå/Grå! Du kan inte hålla på att lägga ut såna här länkar med så bra tillbehör till min iPod! Får ju köplust av det...

Skämt åtsido... Vad gick frakten på? Verkar vara blind, för jag hittar inte det på sidan...

Ursprungligen av Chak:

Nu blev jag och min fru sugna på en TrailVue Ljusblå/Grå! Du kan inte hålla på att lägga ut såna här länkar med så bra tillbehör till min iPod! Får ju köplust av det...

Skämt åtsido... Vad gick frakten på? Verkar vara blind, för jag hittar inte det på sidan...

Heh :rolleyes:

Frakten kostade 12$, beställningsbekräftelsen såg rätt skum ut, men de fixade till det rätt fort när jag mailade och frågade. Betalade med VISA, vilket funkade bra.

Är lite sugen på att beställa MetroVue också nu...

• Medlem
  • Borås
  • 2005-03-25 12:58
Ursprungligen av ragland:

Heh :rolleyes:

Frakten kostade 12$, beställningsbekräftelsen såg rätt skum ut, men de fixade till det rätt fort när jag mailade och frågade. Betalade med VISA, vilket funkade bra.

Är lite sugen på att beställa MetroVue också nu...

Nja... MetroVue har inte lika snygg design, färgerna alltså... själva utformningen av fodralet är snyggt, det kan jag hålla med om och att man får tre stycken är bra.

Ursprungligen av Chak:

Nja... MetroVue har inte lika snygg design, färgerna alltså... själva utformningen av fodralet är snyggt, det kan jag hålla med om och att man får tre stycken är bra.

Det är ju alltid kul att kunna variera färgerna lite. Fördelen med MetroVue är ju att den är lite mer slimmad än TrailVue, vilket var anledningen till att jag köpte minin i första hand. Å andra sidan är TrailVue bättre fordrad, vilket skyddar mot stötar.

Får väl se om det blir ett köp till snart, känns dock viktigare att köpa ett par bättre lurar först...

• Oregistrerad
  • 2005-03-24 11:52

tips

Det är jag också ute efter.. det måste skydda skärmen.. Några tips?

Någon som vet bättre alternativ för fodral till Mini?

Ursprungligen av swe_rocket:

Hej
Har nu äntligeninförskaffat en iPod mini och söker nu med ljus och lykta efter den ultimata hållaren för träningsanvändning.
Ska fungera för såväl ute (cykel, löpning) som inne på gymmet.

Har någon ett bra tips?

Jag ska beställa min Mini på torsdag, och med den vill jag också ha två fodrall, ett att kunna ha på joggingrundan och ett för att skydda den resten av tiden. Problemet är: De sportfodralen som finns i AppleStore kostar 400-500, de är praktiska och snygga, men ganska dyra. Om man bestämmer att beställa från Marvare blir det också dyrt. Varför har inte Applestore fler fodrall i sin Shop? Jag kollade in ett nytt fodral i Shoppen, Belkin iPod Mini Folio - Pink Leather Som jag blev blixtförälskad i, det va sött, läckert och inte särskilt dyrt: bara 129 kr. Någon som har några tips på billigare "sportfodral" (eller vanliga) till mini?

Kram Jossan

1
Bevaka tråden