Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

dela musik?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej
om jag kopplar i min ipod oss min kompis så kan jag ju bara första ta bort alla mina låtar och sen ta alla hans,inte bara lägga till alla hans låtar på min ipod, finner detta väldigt irriterande
undrar om det kanske finns något program som möjligör detta(uppdatera kompisens musik på sin ipod utan att ta bort ens egen)

har en anna fråga också... när ipoden legat någon dag så när jag startar den kommer apple loggan upp och klickljudet när man bläddrar kommer tillbaka (även fast jag stängt av det senast jag änvände den) varför gör den så???

Tack på förhand

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-19 20:51
Ursprungligen av shuffle:

om jag kopplar i min ipod oss min kompis så kan jag ju bara första ta bort alla mina låtar och sen ta alla hans,inte bara lägga till alla hans låtar på min ipod, finner detta väldigt irriterande
undrar om det kanske finns något program som möjligör detta(uppdatera kompisens musik på sin ipod utan att ta bort ens egen)

stäng av den automatiska synkningen i iTunes mellan iTunes och iPoden.
är du osäker på hur man gör - kolla i manualen, där står det.

Ursprungligen av shuffle:

har en anna fråga också... när ipoden legat någon dag så när jag startar den kommer apple loggan upp och klickljudet när man bläddrar kommer tillbaka (även fast jag stängt av det senast jag änvände den) varför gör den så???

förmodligen en bugg, som jag inte förstår varför de inte åtgärdat. är så för alla.

1
Bevaka tråden