Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ITunes bibliotek, ljudbok

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-03-23 22:19

Jag följer Erik Öhmans beskrivning. men har också försökt med andra men fastnar. Nu måste jag få fråga, är väl lite dum men jag lyckas inte flytta vare sig ut eller in i biblioteket i utforskaren. Jag vet inte på vilken nivå man ska lägga in filen i utforskaren för att se den i ITunes. Förstår någon? jag har gjort om en bokfil till output.mp3 som ligger direkt under "Itunes music" under Min musik. eller var ligge biblioteket?? Går inte att se i Itunes sen. usch vad rörigt det blev.

• Medlem
  • Solna
  • 2005-03-24 10:19

Du måste importera biblioteket eller filen till iTunes för att du ska kunna se boken/filen.
Klicka på arkiv sen läggtill fil eller läggtill mapp i biblioteket.

• Oregistrerad
  • 2005-03-24 11:28

Tack för att du svarar på min jobbiga fråga men när jag gjorde det så försvann den. Borde väl ligga som output i ITunes eller. helt borta? Inte kvar i Utforskaren heller.]

• Oregistrerad
  • 2005-03-24 11:32

Jo kanske i alla fall. Återkommer

• Oregistrerad
  • 2005-03-24 15:39

Vilket jobb!! Detta har tagit mig massor av timmar. och massor av hjälp från ER. Nu är jag NÄSTAN i mål. Men ...ändå inte framme. Nu ligger Da Vincikoden som en .m4b men kommer inte upp bland ljudböckerna. Är det någon som kan ge mig ännu ett tips......reser bort i påsk och vill så gärna ha den med då.

• Oregistrerad
  • 2005-03-24 17:25

Det funkar!!!!!!!

STORT TACK till alla som hjälpt mig. PHU..det har varit en lång resa. men nu yippii.....

• Medlem
  • Solna
  • 2005-03-29 14:13
Ursprungligen av Christine:

STORT TACK till alla som hjälpt mig. PHU..det har varit en lång resa. men nu yippii.....

Vad kul att det funkade för dig..

1
Bevaka tråden