Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Överföringsproblem (en låt i taget)

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som vet varför det inte bara räcker med att markera och dra över de låtarna jag vill flytta/kopiera till ipoden? Nu måste jag sitta o dra över låt för låt.

Tanka från iPod till iTunes

Hallå!

Jag undrar om det går att vända på steken, dvs ladda upp låtar
från sin iPod till iTunes? Har nämligen flera datorer och vill att alla
ska vara synkade.

//Ron

Jake> Har du alla markerade ? Markera så att låtarna blir blåa. Om du kör iTunes vilket jag förmodar.

Ronline> Jo det ska gå, välj manuell synkning i iTunes. Rätta mig någon om jag har fel.

Mvh // Johan

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-03-30 20:01
Ursprungligen av Vision_of_Genesis:

Ronline> Jo det ska gå, välj manuell synkning i iTunes. Rätta mig någon om jag har fel.

Det är tyvärr fel. Du kan inte föra över låtar från iPoden till datorn/iTunes utan tredjepartsprogram.

Sök i forumet, Ronline, så hittar du mer info om detta. Försök gärna att skapa en ny tråd när du ställer en fråga istället för att hoppa in i en befintlig som kanske inte ens handlar om samma sak.

Ursprungligen av Vision_of_Genesis:

Jake> Har du alla markerade ? Markera så att låtarna blir blåa. Om du kör iTunes vilket jag förmodar.

Jepp, det har jag.

Jake, kan du inte ha automatisk synkning på? det borde fungera så att du markerar de låtar du vill och drar in dem på podden. Låter mycket märkligt att det inte fungerar.

Ronline: det kallas trådkapning och är inte något som uppskattas speciellt mycket här på forumet, gör som spyder sa sök!!!

Jag kan la ha automatisk synkning på men lite surt nu när jag inte har kört det från början. Jag vet inte hur man fixar in de låtar man har på ipoden till biblioteket. Går det?

Kan det ha och göra med att jag har USB 1?

Allvarligt talat, Itunes har cepat loss totalt för mig, det hänger sig. Sen balla ipoden ur o visade inte det jag lagt in på den, fast i itunes kunde man se det, den gången jag fick igång itunes vill säga. Har installerat om itunes o jag har flashat poden nu. Men det är cepe ändå. Ska testa polarns usb2 kort imon o se om det kan bero på att jag har usb 1 vilket jag tycker inte borde påverka itunes. Men men..

USB1.1 eller inte påverkar inte (mer än hastigheten)

Nä så bör det inte vara men det vet vi inte förräns jag testat. Datorer är "roliga" grejjer ibland.

Kör automatisk uppdatering nu o det har hittills funkat bra.

1
Bevaka tråden