Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spelet Musik Quiz

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!

Har en fråga ang min ipod 4G, spelet Music Quiz har jag spelat ett flertal gånger, en kul syselsättning, men nu syns det bara "Hittar inga spår" fast det finns närmare 3000 låtar. Vad göra?

Maria

Ursprungligen av Linmia:

Hejsan!

Har en fråga ang min ipod 4G, spelet Music Quiz har jag spelat ett flertal gånger, en kul syselsättning, men nu syns det bara "Hittar inga spår" fast det finns närmare 3000 låtar. Vad göra?

Maria

Du kanske av någon anledning fått fel på musikdatabasen. Prova att återställa iPoden och lägga in musiken igen.

Ursprungligen av thepressureofdays:

Du kanske av någon anledning fått fel på musikdatabasen. Prova att återställa iPoden och lägga in musiken igen.

..menar du resetta podden? Jag har gjort så en gång tidigare, tryckte x antal sekunder på mittknappen, har för mig att podden låste sig den gången, tror aldrig jag var tvungen att lägga in all musik igen, tar ju attans lång tid då jag bara har usb1, men är det vad som behövs så får man väl göra det under nattens timmar.

Maria

Ursprungligen av Linmia:

..menar du resetta podden? Jag har gjort så en gång tidigare, tryckte x antal sekunder på mittknappen, har för mig att podden låste sig den gången, tror aldrig jag var tvungen att lägga in all musik igen, tar ju attans lång tid då jag bara har usb1, men är det vad som behövs så får man väl göra det under nattens timmar.

Jag menar inte starta om/uppdatera utan verkligen återställa med iPod Updater 2005-02-22 och ja, då måste du lägga in alla musik igen. Men om du gillar spelet kan det ju vara värt försöket.

Då fattar jag, ska testa detta när tiden finns till helgen. Återkommer om problemet ändå finns kvar.

tackar för svaret. / maria

1
Bevaka tråden