Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur tar jag bort låtar från min dator

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-03-31 02:01

Hej
Hur gör man om man vill ta bort en låt ifrån hårddisken direkt från iTunes? T.ex. när man är inne i "visa dubletter" grejen? Hittar inget radera alternativ.

---------------
Annan fråga... det verkar vara många som har problem med sina iPods? I alla fall efter att ha läst lite på forumet... är det så det är? Alltså brukar iPods strula mycket?

  • Medlem
  • 2005-03-31 02:19

På Mac alt+backspace, på PC kommer jag inte ihåg just nu, testa! Du får upp en fråga om du verkligen vill slänga den... Funkar i alla spellistor.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-31 02:23
Ursprungligen av Beez:

På Mac alt+backspace, på PC kommer jag inte ihåg just nu, testa! Du får upp en fråga om du verkligen vill slänga den... Funkar i alla spellistor.

Har en PC men det funkar tyvärr inte bara blippar sådär läskigt

Försvinner de från min dator då?

  • Medlem
  • 2005-04-01 01:29
Ursprungligen av Jimmy:

Har en PC men det funkar tyvärr inte bara blippar sådär läskigt

Försvinner de från min dator då?

Jag testade just på en PC, och jag håll ner shift och tryckte på delete (framåt delete alltså), då får jag upp en fråga om jag vill ta bort låten från mitt musikbibliotek, jag svarar Ja, sen får jag en fråga om jag vill flytta filen till papperskorgen, svarar Ja och då flyttas filen dit... Funkar inte det, vet jag inte... Kanske har du ändrat nån inställning om varningar eller nåt... eller kanske du inte har satt rätt iTunes-mapp i inställningarna...

  • Oregistrerad
  • 2005-04-04 16:14
Ursprungligen av Beez:

Jag testade just på en PC, och jag håll ner shift och tryckte på delete (framåt delete alltså), då får jag upp en fråga om jag vill ta bort låten från mitt musikbibliotek, jag svarar Ja, sen får jag en fråga om jag vill flytta filen till papperskorgen, svarar Ja och då flyttas filen dit... Funkar inte det, vet jag inte... Kanske har du ändrat nån inställning om varningar eller nåt... eller kanske du inte har satt rätt iTunes-mapp i inställningarna...

Bockar och bugar

1
Bevaka tråden