Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är Ipod shuffle bra?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Får snart min Shuffle, vill gärna veta vad som är bra eller dåligt med den. Skriv vad ni tycker.

Jag tycker att det enda som saknas är radio och kanske display, eller nej förresten den klarar man sig faktiskt förvånandsvärt bra utan..
Så det enda jag saknar är väl egentligen radio då.
Allt annat är bra, så liten och smidig, snygg, enkel att förstå..
Jag älskar min!

  • Medlem
  • 2005-04-09 16:32
Ursprungligen av Kabeldon:

Jag tycker att det enda som saknas är radio och kanske display, eller nej förresten den klarar man sig faktiskt förvånandsvärt bra utan..
Så det enda jag saknar är väl egentligen radio då.
Allt annat är bra, så liten och smidig, snygg, enkel att förstå..
Jag älskar min!

Det hade blivit ganska osmidigt att använda sig av en radio utan en display....

Ursprungligen av Hampe:

Det hade blivit ganska osmidigt att använda sig av en radio utan en display....

Jo, kanske.. eller nej, varför?
Du söker rätt på den kanalen du vill ha och lyssnar sen, varför behöver man display då?

Jag måste säga att jag inte tyckte shuffle var speciellt upphetsande under tiden jag ägde en. Visst, den är liten och så men det störde mig som f-n att inte ha display på den. Det må verka fifigt i reklamen men det var jättejobbigt eftersom jag insåg att jag vill kunna se låttitlar osv och kunna göra spellistor. Så det blev en iPod mini istället. Bara 500kr mer och då klarar den allt jag vill också.

Shuffle funkar skitbra för det den är avsedd för: Att spela låtar shuffleläge.
En förutsättning är att man fyller den med "bra låtar"…
Rekommenderas som tusan.

  • Oregistrerad
  • 2005-04-11 09:39

Jag är helnöjd med min...det enda som stör mig är att det blir tumavtryck på den av trycksvärtan när man läst Metro på pendeln...

1
Bevaka tråden